| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 9:34 am Assumpte: |
|
|
bueno, a veure, nens, prou criticar less sensibilitats alienes.
la primera part de la peli és estupenda. és realista, però tots feliços més o menys. vides més o menys normals de gent jove. i jo la mar de contenta. tan difícil és fer tota una peli així? un se'n va de viatge, l'altre se'n va de l'olla...lo típic.
si hi ha pelis de desastres naturals, ok. si una peli va d'un home malalt, ok. si una peli va de guerra, ok. pero una peli que va de les vides de un grup de gent, per què tantes desgràcies? personalment, no conec massa gent de menys de 35 que hagi viscut més d'una desgràcia gran. i de menys de 30...pràcticament cap. per què en la pantalla sembla tan comú?
la pèrdua de sensibilitat crea fills amb espases samuràis i persones que en perdre un ser estimat no saben afrontar-ho perquè ho han vist tantes vegades en la ficció que sembla que ja tinguin l'experiència. però no. i es queden traumats fins als 60 i llavors se'n adonen i mengen el cap a tot el jove que passa pel costat dient "disfruta la vida, que les desgràcies ja vindran soles. viu les coses boniques bla bla bla".
i és un conyasso.  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 10:52 am Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
bueno, a veure, nens, prou criticar less sensibilitats alienes.
la primera part de la peli és estupenda. és realista, però tots feliços més o menys. vides més o menys normals de gent jove. i jo la mar de contenta. tan difícil és fer tota una peli així? un se'n va de viatge, l'altre se'n va de l'olla...lo típic. |
I la segona...l'has vist o no? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 12:11 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| personalment, no conec massa gent de menys de 35 que hagi viscut més d'una desgràcia gran. i de menys de 30...pràcticament cap. |
Però,.....tu no mires callejeros, no? i el Diario? tampoc, no?
Soulwax, rigor!!!!
Mateo, 10-24
El discípulo no es más que su maestro, ni el siervo más que su señor.
Com mola la Biblia..... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 1:02 pm Assumpte: |
|
|
no tinc tele.
jo *amor* MiPC i les pelis i sèries a què em dona accès.
la biblia sí la llegeixo de vegades, veus.
de veritat has citat de memòria? _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 1:06 pm Assumpte: |
|
|
Puc ser una mica friki (i també m'agrada molt la Biblia), però si això ho arribo a citar de memòria, començaria a pensar que tinc un problema moooolt serio..... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 1:11 pm Assumpte: |
|
|
Perdona!!! Però el sèrio problema, ja el tens, amb Biblia o sense!!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 1:28 pm Assumpte: |
|
|
Ya, ya, reconec lo del problema serio, però jo estic parlant d'un problema moooolt serio....  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 1:36 pm Assumpte: |
|
|
menos mal. no sé si estava més impressionada o atemorida  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 1:47 pm Assumpte: |
|
|
Jejeje, a mi tambè em mola la Biblia, per algo es el llibre més tradüit de la història i el més venut!!
Lo de Mateo 10-24 ho he dit de cap, nomès perquè la frase em semblava de la Bíblia  _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 2:01 pm Assumpte: |
|
|
Lo del piropo ho dius per la popularitat de la Bíblia?  _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 2:05 pm Assumpte: |
|
|
jajajaj sou absurds
me perdo. lo de mateo surt a la naranja mecànica? ains, la vaig veure fa molt i no me'n recordoooo. jo pensava que eres capaç de citar la biblia com flanders i resulta que és que surt a la peli _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 2:22 pm Assumpte: |
|
|
Crec que no, lo de la naranja mecànica i mateo 10-24 eren dues respostes diferents als vostres comentaris, sense cap relació.
-¿Lees la Biblia?
-Sí.
-En ella hay un pasaje que he memorizado y que encaja en esta situación. Ezequiel, 25, 17. “El sendero del hombre recto está acosado por todas partes por las injusticias del egoísmo y la tiranía de los malvados. Bendito sea aquel que, en nombre de la caridad y la buena voluntad, guía al débil por el valle de la oscuridad, porque él es el guardián de su hermano, y el que encuentra al rebaño perdido. Y yo aniquilaré y me vengaré con cólera y furia de aquellos que intenten envenenar y destruir a mis hermanos. Y sabrás que el mío es el nombre del Señor, cuando mi venganza caiga sobre ti.”
Jules Winnfield (Samuel L. Jackson)
(En realidad en la biblia ese versículo dice: “25:17 Y haré en ellos grandes venganzas con reprensiones de ira; y sabrán que yo soy Jehová, cuando haga mi venganza en ellos”) _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 5:55 pm Assumpte: |
|
|
m'encanta aquest foro _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 10:13 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
Lo del piropo ho dius per la popularitat de la Bíblia?  |
Per suposat!
Ezekiel 25-17 és un passatge acollonant. Però és de Pulp Fiction, no de la Naranja Mecànica. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|