Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Germans Coen...¡Los putos amos!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dl Des 01, 2008 12:39 am    Assumpte: Germans Coen...¡Los putos amos! Respondre citant

Estic pletòric...acabo de veure la nova dels Coen.

¿Perquè són tan bons? Llevat de la infumable Crueldad intolerable, tenen una filmogfrafía acollonant; amb Quemar después de leer; han recuperat la seva millor faceta cómica, (si, si, aquella que hem va fer estimar-los per sempre més, la del Gran Lebowski)

Amb la seva gran aportació al món del espionatge (cutre, però, espionatge), i una decada després de presentar-mos al "Notas", tornem a difrutar de personatges memorables (Malkovich i Pitt, están enormes ), d'absurditat, de gamberrisme, de diàlegs tontament intel.ligents, de secundaris de luxe, de...., de...
Comença d'una manera extranya, perquè no t'acaba d'enganxar, però a mesura que s'enreda l'assumpte...be, no continuo ja que no tinc ganes de xafar-li la visionada a algú...(admin, currat els spoilers)

En definitiva, si sou amants com jo dels Coen, ja tardeu; i si no els segiu massa, considero que és una bona pel.licula per adentrar-se en el món dáquests dos genis: Joel i Ethan Coen.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dl Des 01, 2008 5:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Amic Sömmer, jo tambe soc FAN ( si en majuscules ) dels Germans Coen, toquen tots els formats ( drama, comedia, intriga, cine negre o policiac ) casi sempre amb els mateixos actors i actrius i ho fan de CINE, mai mes ben dit.

Films com:
Sangre Facil; no l'he vist
Arizona Baby; no l'he vist
Muerte entre las flores; impresionant i un final que te'l pots esperar, pero que te deixa en la boca oberta
Barton Fink; dificil, no li trobo el feeling
El gran salto, per mi la mes fluixa de totes les que he vist, pero una gran historia, amb una simple tonteria com pots arribar a la fama
Fargo; imprescindible
El Gran Lebowski; sempre tinc ganes de jugar als Bolos despres de mirar-la
O brother; no se perque, pero m'encanta les cançons i la historia
El hombre que nunca estuvo alli; un fallo per a mi de part dels germans, la copia en color la tenien que cremar, i com pot La2 ficar esta peli en color !!!
Ladykillers; una historia molt pareguda a una peli de Woody Allen, pero en lo "toc" Coen
No es pais para viejos; quina temor Bardem
Quemar despues de leer; estic desitjant mirar-la
Tornar a dalt
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dv Des 05, 2008 7:57 pm    Assumpte: Respondre citant

Quemar después de leer m'ha semblat PROFUNDAMENT ABURRIDA, em costa creure que aquesta gent un dia van fer Fargo, després de veure aquesta última.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Des 10, 2008 11:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
Quemar después de leer m'ha semblat PROFUNDAMENT ABURRIDA, em costa creure que aquesta gent un dia van fer Fargo, després de veure aquesta última.

Amb el temps, i vista desde la distáncia, "Quemar después de leer" será considerada una de les millors comèdies dels germans Coen.
No li treurá a El Gran Lebowski la medalla d'or, però si que pujará al podi.
I si no...temps al temps.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Des 16, 2008 11:20 am    Assumpte: Respondre citant

señor Sömmer escrigué:
Amb el temps, i vista desde la distáncia, "Quemar después de leer" será considerada una de les millors comèdies dels germans Coen.
No li treurá a El Gran Lebowski la medalla d'or, però si que pujará al podi.
I si no...temps al temps.

Bueno, dels Germans Cohen, és que aquí ja no entro, ara, en la Història del cine serà oblidada tan ràpidamente com el que es tarda en sortir de la sala i arribar al cotxe.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Des 16, 2008 4:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:

Bueno, dels Germans Cohen, és que aquí ja no entro, ara, en la Història del cine serà oblidada tan ràpidamente com el que es tarda en sortir de la sala i arribar al cotxe.

Tu ets dels que van a veure una pel.licula a Barcelona i aparques a Sevilla?
No, en serio...
La reflexió és molt senzilla....
Els germans Coen ja formen part de la història del cine, per tant les seves millors pel.licules serán recordades durant molt de temps, i per la mateixa regla de tres, les seves comèdies també.
Conclusió: com que "Quemar..." és una de les seves millors comèdies...

Ta cla, no? Razz
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dl Des 22, 2008 2:56 pm    Assumpte: Respondre citant

"Quemar después de leer" és una comèdia???? Igual es que vaig veure una altra pel·lícula.....el que em va semblar van ser un cúmul d'actuacions brillants, amb uns personatges que anaven com anell al dit als actors (Malkovich-MacDormand-Pitt-Clooney), sòrdids, enginyosos, de realisme profund (si amics, la weird america) que tan bé retraten la classe mitjana americana els Coen.

Penso que és una pel·lícula amb un bon guió y una història mal contada, al meu gust li fan falta, com a mínim, 45 minuts més. Jo l'assimilo més a un film negre, d'humor negre, potser, però res a veure amb una comèdia. Una pel·lícula que al meu parer estaria aprobada per l'actuació dels actors, però no per la història en si, que dóna molt de joc, i sembla que estigui acabada a trompicons. Tampoc em val la idea de què "això són els Coen", perquè no m'ho crec: ells ja han demostrat poder de resolució d'històries (Fargo, etc.).

En fi, que continuo abraçat a Brad Pitt, que em sembla un dels millors actors en actiu (toma boutade); però aquesta pel·lícula, ni molt menys, serà recordada. Ni per ser dels Coen.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 4:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
"Quemar después de leer" és una comèdia???? Igual es que vaig veure una altra pel·lícula.....el que em va semblar van ser un cúmul d'actuacions brillants, amb uns personatges que anaven com anell al dit als actors (Malkovich-MacDormand-Pitt-Clooney), sòrdids, enginyosos, de realisme profund (si amics, la weird america) que tan bé retraten la classe mitjana americana els Coen.

Penso que és una pel·lícula amb un bon guió y una història mal contada, al meu gust li fan falta, com a mínim, 45 minuts més. Jo l'assimilo més a un film negre, d'humor negre, potser, però res a veure amb una comèdia.

Si, C-O-M-È-D-I-A.En majuscules. Aquesta pel.licula és una paròdia del cine d'espies; i com a tal no deixa de ser una comèdia. Aquest terme és molt ampli, desde la comèdia romántica fins als slapsticks, passant per les paròdies o les basures tipus Scary Movie, i per supost l'humor negre.

També es comèdia per les exaredades actuacions dels seus actors (dic exagerat sense ser despectiu), que és un clar simptoma de tò cómic.

Bo Diddley escrigué:
sembla que estigui acabada a trompicons. Tampoc em val la idea de què "això són els Coen", perquè no m'ho crec: ells ja han demostrat poder de resolució d'històries (Fargo, etc.).

Spoiler:

Penso que el seu final, amb els agents de la C.I.A intentant posar final a aquesta història està a l'altura de l'absurditat de la història en si, i per tant no considero que estigui acabada a trompicons; hem sembla un final bastant aconseguit

Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 7:21 pm    Assumpte: Respondre citant

COMÈDIA? Així, en majúscules? Ok, ok.....

Pos així em va semblar una comèdia profundament aburrida.

Si dius que només té este punt de vista, aburrida a tope. Ara si después m'has de fer dobles lectures, humor negre, històries entre línies o coses així, mal vamos.

Prefereixo pensar-hi com allò que no ha sigut, allò que m'agradaria que hagués estat i no ha sigut així.

Ja et dic, actuacions enormes, que per a res em semblen exagerades, ans al contrari, em sembla que reflexen de la millor manera possible l'ampli espectre del ciutadà americà de classe mitjana, amb totes les seves misèries existencials possibles, els seus somnis perduts, la american way fracasada o la tierra de las oportunidades des del prisma real. Tu saps del que et parlo, ja que et posseïdor de "La broma infinita".

En fi, una pel·lícula totalment oblidable, que no deixarà de ser una película dels Coen, però d'aquí 10 anys no se'n recordarà ningú. Obra (molt) menor dels Coen.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 9:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Sincerment, mentres me'n reia "a pierna suelta" amb molts dels diàlegs de la pel.licula (i els balls de Brad Pitt), no pensava que li pegarieu tants de pals...
Bo Diddley escrigué:
COMÈDIA? Així, en majúscules? Ok, ok.....

Pos així em va semblar una comèdia profundament aburrida.

Coneixente...no m'ho crec, segur que pots fer un anàlisi no tant simple. Una pregunta...Pot ser que la tractes així per les espectatives creades pel simple fet de ser dels Coen? Perquè és una cosa que s'hauría de evitar (a mi també hem passa a vegades). Segur que si fos d'un autor novell, se la valoraría a un altre nivell.
Això passa amb els grans directors, qualsevol obra menor, és millor que qualsevol altra pel.licula de la cartellera.

Bo Diddley escrigué:
Si dius que només té este punt de vista, aburrida a tope. Ara si después m'has de fer dobles lectures, humor negre, històries entre línies o coses així, mal vamos.Ja et dic, actuacions enormes, que per a res em semblen exagerades, ans al contrari, em sembla que reflexen de la millor manera possible l'ampli espectre del ciutadà americà de classe mitjana, amb totes les seves misèries existencials possibles, els seus somnis perduts, la american way fracasada o la tierra de las oportunidades des del prisma real

En cap moment he dit que tingui un punt de vista, estic d'acord en lo del retrat de la societat americana, però sempre sota el prisma paròdic, perque hem nego a pensar que els professors de gimnás són com aquí els retraten, o els ex-agents de la C.I.A...
Quan dic exagerades actuacions hem refereixo a histriòniques actuacions.
Continuo sense entendre lo del prisma real, encara que com tu dius poseeixo "La broma infinita" (et confesso que no l'he acabat Embarassed )
Bo Diddley escrigué:
En fi, una pel·lícula totalment oblidable, que no deixarà de ser una película dels Coen, però d'aquí 10 anys no se'n recordarà ningú. Obra (molt) menor dels Coen.

Discrepo i a més a més "rebato la gorra" i li salto damunt.
I teniu ben clar tu i Happy Mondays que quan tinguessem 84 anys i estessem els tres assentats al Coc, vos recordaré esta pel.licula!! Razz
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dl Des 29, 2008 12:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Ara sí que veig que hem visionat dues pel·lícules diferents.

Les actuacions no em semblen paròdies, em semblen un retrat formal, enginyós, negre, àcid, real i excèntric de la middle frame americana. I continuo pensant que els entrenadors com el personatge de Brad Pitt existeixen. La realitat sempre supera la ficció.

És difícil acabar-se "La broma infinita", però t'asseguro que val la pena l'esforç (jo vaig utilitzar una bona tècnica: el prèstec bibliotecari).

Alerta, que jo no dic que no em fessin gràcia alguns diàlegs, però la veritat es que van ser escassos. I per suposat, vaig crear-me unes expectatives perquè eren els Coen, que menos, sinó. Justament per aquest motiu em va decebre soberanament la pel·lícula.

A veure, no es que hagi fet una anàlisi simple dient que eés profundament aburrida, sinó que ha sigut una forma d'expressió que havia esmentat happy, i per tant, era una forma de sumar-me al seu punt de vista, simplement.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Ds Mar 28, 2009 3:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Iceberg escrigué:

Barton Fink; dificil, no li trobo el feeling

Just la vaig veure ahir, i crec que sí té molt de feeling Iceberg, per als que ens agrada el cine és una joia ja que els "guiños" a altres pel·lis són continuos...potser peca una mica de pseudo-intelectual-davidlynchiana...però al mateix temps per això mateix és diferent.

Has de tenir en compte Iceberg que no hi ha una sola narració, sinó 2, 3, i fins i tot 4...però sobretot 2, dos històries en una. Si te la mires com una història plana, no veuràs res.

Bueno, edito per fer un aclariment. És com una ceba, té varies capes, et pots quedar a la primera, a la segona o a la tercera, com més capes treus, més la disfrutes, però de les tres formes és disfrutable.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Abr 22, 2009 9:17 am    Assumpte: Respondre citant

Iceberg escrigué:

Films com:
Sangre Facil; no l'he vist

Primer dir que això de posar com a exemple de valia un film que no has vist és una mica arriscat...de totes formes, ahir vaig veure aquesta Sangre Facil i tot i que està 1000 cops superada a dia d'avui en històries encara més rocambolesques, ja en aquesta primera pel·licula podem veure alguns detalls que ens anuncien el que vindria després.

Com sempre, lo millor, Frances McDormand

señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Abr 22, 2009 11:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo penso que encara avui, segueix tenint l'impacte inicial que es proposava i tens raó en que es començen a intuir els tics coenians.
Després vindría el que gairebé tots sabem, però aquí están els ciments dels Coen...i ben sòlids.
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum