Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Cinèma d'animació.

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dt Mai 12, 2009 9:36 pm    Assumpte: Cinèma d'animació. Respondre citant

Obro aquest post per a que poguessem parlar del cine d'animació de tots els temps, segur que entre tots podem descobrir-mos petites meravelles, i també comentar grans i excel.lents èxits d'aquest tipus d'art.

Per començar m'agradaría parlar d'una de les petites meravelles que comentava més amunt...

Mi vecino Totoro (Tonari no Totoro)-Hayao Miyazaki.
1988

Una de les meves preferides dels Estudis Ghibli (no tinc prou qualificatius positius ver valorar aquesta gent), aquesta innocent història plena de tendresa i màgia, hem fa recordar sentiments infantils sempre agradables de re-sentir.
La vaig veure fa molts anys i ja hem va hipnotitzar [potser fou la primera que vaig veure del gran Miyazaki(llevat de Marco, Sherlock, Heidi,Lupin, etc...)], però ara, vista d'una altra prespectíva i amb més persones (o personetes), encara valoro més si cap aquest estil clàssic de contar històries, amb uns personatges fortament "abraçables" i un argument gens complicat, fins i tot minimalista...Tant amb tan poc...

Vos invito a un enorme plaer...

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dt Mai 12, 2009 9:49 pm    Assumpte: Respondre citant

A mi la ke m'agradava molt era EL VIAJE DE CHIHIRO fins a ke la vaig perdre per casa d'algu Sad Sad Sad Sad Sad
Tornar a dalt
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Mai 12, 2009 10:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Espectacular Chihiro!!!
Jo la tenía (tinc) original, s'em va ratllar el dvd i la vaig tornar a comprar!!!! Cool

És possiblement la més complerta dels estudis, però és tan difícil posar unes per sobre de les altres... Sad
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dt Mai 12, 2009 11:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Com podeu oblidar aquesta !!?? Laughing

La Princesa Mononoke

I l'ultima que he vist de Hayao Miyazaki:
El Castillo Ambulante

Son IMPRESCINDIBLES, ho millor dit, és te que visionar tota l'obra d'aquest artista Hayao Miyazaki
Tornar a dalt
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Mai 12, 2009 11:45 pm    Assumpte: Respondre citant

No puc estar més d'acord! Razz
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dc Mai 13, 2009 7:24 am    Assumpte: Respondre citant

Tahiti 80 escrigué:
A mi la ke m'agradava molt era EL VIAJE DE CHIHIRO fins a ke la vaig perdre per casa d'algu Sad Sad Sad Sad Sad

............si no te la vaig tornar.........................la tinc jo.........................
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Mai 13, 2009 1:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja, Ja , Ja...este foro és més útil del que pensava!!!! Razz
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dj Mai 21, 2009 11:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Petita gran delicatessen...

Bienvenidos a Belleville (Les triplettes de Belleville)2003 Sylvain Chomet ('94)
És una llástima la poca promoció que va tenir aquesta meravella de l'animació tot i tenir nominacions als Oscar, Cannes, Toronto, etc...Ja que no té desperdici.
Uns personatges increibles (lo gos és genial), plens d'absurditat, amb una música fantástica lligada a les actuacions de les Triplettes, una trama cómico-thrillera plena de sarcasme i surrealisme, en definitiva...genial...animació fora de lo comú...
Escasa de diàlegs , no els trobarem a faltar grècies a la magnífica utilització de silencis i efectes sonors.

El petit Champion vol correr algún dia el Tour de France, per això entrena molt i molt...fins que el gran día és a punt d'arribar...Llavors apareixen uns mafiosos que...MIREU, ÉS CHAMPION!!!

Que estava dient?
Ja no me'n recordo.....bueno, si...QUE LA MIRESSEU!! Razz
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum