| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 8:52 pm Assumpte: Vaya foro més soso!!!! |
|
|
No se si té res a veure amb el tema de l'associació, però ja fa un temps que això a decaigut notablement. Jo ja faig esforços per a que tingue vidilla, aportant un poc a cada tema, però es fa bastant aborrit no rebre respostes de ningú..
Aveure si ens posem un poc les piles!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
Publicat: Dv Mai 29, 2009 7:14 am Assumpte: |
|
|
ves al fil del madrid barça i rebras respostes  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dv Mai 29, 2009 1:11 pm Assumpte: Re: Vaya foro més soso!!!! |
|
|
| señor Sömmer escrigué: |
No se si té res a veure amb el tema de l'associació, però ja fa un temps que això a decaigut notablement. Jo ja faig esforços per a que tingue vidilla, aportant un poc a cada tema, però es fa bastant aborrit no rebre respostes de ningú..
Aveure si ens posem un poc les piles!!!  |
Concretament després de la última reunió...la ressaca.... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dv Mai 29, 2009 4:09 pm Assumpte: |
|
|
Tambè cal dir que el bom temps arriba, les vacances, la platja, els dies més llargs fan que la gent estigue menys temps a casa per conectar-se, veure películes etcétera, todo se andará... _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Ds Mai 30, 2009 10:23 am Assumpte: |
|
|
a vore, Hapiflix, hi ha un post per parlar de la ressaca i hi ha un post per parlar de lo conyasso que és el foro últimament.
comportem-nos
(no ho he pogut evitar )
respecte al tema que ens ocupa, espero que de mica en mica anirem d epujada una altra vegada. és com la crisi. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dl Jul 06, 2009 9:35 pm Assumpte: |
|
|
el món de la música (i en quant tingui el primer sou, el món cultural en general) li deu a aquest foro tan soso 26.47 lliures per aconseguir retornar al vici a una compradora en rehabilitació.
preguem al sr. Bo deixi el seu número de compte per a l'ingrés.
GRÀCIES.
i gràcies perquè gràcies a vostés d'aquí a entre 3 i 14 dies tindré un vinil de devendra banhart ñam ñam! :___D _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dj Jul 09, 2009 8:44 am Assumpte: |
|
|
Molt bé, molt bé....fent gasto............. M'agrada la compra que has fet. Tot de la primera època de Devendra, la de Young Gods, excepte el Cd single que és una cançó del Cripple Crow.
Suposo que le Rejoicing ja el tens.
Al fil........ahir em vaig comprar, entre d'altres, l'últim disco de Tortoise. És discasso.
 _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dj Jul 09, 2009 10:06 pm Assumpte: |
|
|
no en tinc cap. l'últim disc que em vaig comprar va ser...ni ho recordo, però fa almenys 2 anys i mig o bastant més. potser el single de oasis "the importance of being idle"
no et fas una idea de lo pobra que vinc sent.
però deixa que em passin els 15 dies de prova a la faena nova i...tiembla recordstore (i fnac en lo nacional, clar).
per cert, que al final tenen els discos fora d'stock excepte el vinil
| Bo escrigué: |
| Al fil........ |
crec que, de fet, el fil no era aquest xD ara ja n'hi ha un d'obert al respecte
edito: en una de les meves interminables hores de faena manual mecànica al treball he estat pensant en això i he descobert que, en realitat, l'últim disc que em vaig comprar va ser, casualment, el de la estrella de david, al Nadal de 2007. i perquè es van donar una sèrie de circumstàncies que m'hi van empènyer, que si no, ni aquest. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dg Ago 16, 2009 8:56 pm Assumpte: |
|
|
al fil:
buh _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dv Nov 06, 2009 11:17 pm Assumpte: |
|
|
si ningú diu res en uns dies començaré a penjar vídeos de chayanne per tot el foro. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Ds Nov 07, 2009 12:07 am Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| si ningú diu res en uns dies començaré a penjar vídeos de chayanne per tot el foro. |
 _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Mar 06, 2010 2:20 pm Assumpte: |
|
|
Soso...preguntale a dimitri, http://www.misterdimitri.com/ _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|