| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dv Oct 03, 2008 8:37 am Assumpte: Documentals de Música |
|
|
No se si vos agraden els documentals que no solament parlen de la vida i obra de les bandes de música, dels detalls de les gires o les anècdotes a sobre de l'escenari.
Ahir al 33 vaig poder disfrutar d'este documental:
Aquest documental està dedicat íntegramemt a la figura de Robert Moog i de com va transformar la concepció de la música des de la vessant pràcticament científica, i el que és més interessant, que ho va fer per la part analògica i no de la part digital. A més, es pot comprovar com també al darrere d'una ona llarga o una freqüència mitja s'amaga una filosofia de vida que queda perfectament exemplaritzada en aquest documental.
Per la part musical, aparicions de Mixmaster Mike o Stereolab, entre molts d'altres.
De Plexifilm, us recomano absolutament tot el catàleg, llàstima que la majoria de títols no estiguin distribuïts a Catalunya. Per la mula podeu trobar alguna cosa més.
Jo us recomano:
Aquest si que l'he pogut veure, explica els problemes interns que té la banda , sobretot pels dos egos del grup: Jay Bennet i Jeff Tweedy. També com es queden sense sello discogràfic i un disco a les mans que ningú els hi vol editar i que al final acabarà per ser el millor disc de la banda: Yankee Hotel Foxtrot. Imperdibles les imatges de la banda assajant al seu local de Chicago. En definitiva, un 10, tant de banda com de DVD.
Aquí el link: http://www.plexifilm.com/ _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dv Oct 03, 2008 3:25 pm Assumpte: Re: Documentals de Música |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| No se si vos agraden els documentals que no solament parlen de la vida i obra de les bandes de música, dels detalls de les gires o les anècdotes a sobre de l'escenari. |
Aquí un seguidor dels documentals dels dijous al 33 des de ja l'any 2003 (llavor els grabava amb VHS).
Pixies, Metallica, Esitu de l'amor, Oasis, The Kinks, Woodstock, Glastonbury, John Lennon, Pet Shop Boys...sí, una gran aposta la del 33, i que ens fa disfrutar cada dijous.
Recentment he conseguit el de Joe Strummer - The Future is unwritten, encara no l'he vist...vatros? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Ds Oct 04, 2008 2:07 am Assumpte: |
|
|
Happy en dijous la nit. algun ten hauras perdut al viure a Tarragona  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Oct 06, 2008 4:12 pm Assumpte: |
|
|
| Tahiti 80 escrigué: |
Happy en dijous la nit. algun ten hauras perdut al viure a Tarragona  |
Sí, per a això els grabava en VHS, per a veure'ls el dilluns  _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Oct 08, 2008 8:38 am Assumpte: |
|
|
VHS diu,.........menos mal que no has recuperat lo Beta, perquè entre això i Frank T m'has tocat al cor!
Aquest cap de setmana passat he vist la següent joya:
LOW - You may need a murderer
Excepcional document gràfic de la gira america de Low de l'any 2007, dirigit pel documentalista holandès David Kleijwegt, on ens mostra no ben bé a la banda pròpiament, sinó la vida corrent de la parella formada per Alan Sparhawk i Mimi Parker, nucli principal de Low. El film ens mostra el dia a dia del grup, els llargs viatges de ciutat a ciutat, ens ensenya a la parella amb els seus fills, a casa, amb amics, parlant, llegint, bebent, tocant, rient, plorant, en definitiva, vivint. També es fa ressó dels problemes mentals d'Alan que van fer suspendre part de la gira prevista i del suport incondicional de Mimi.
Més que un documental de música, és un relat vital, una quasi road movie, que si bé no transcorre per carreteres polsoses i motels sòrdids, ho fa per la vida d'aquesta banda imprescindible que s'anomena LOW, sí, LOW, en majúscules. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Oct 08, 2008 9:15 am Assumpte: |
|
|
VHS diu,.........menos mal que no has recuperat lo Beta, perquè entre això i Frank T m'has tocat al cor! |
Vaig perdre el Beta en un accident "casero" allà al 2000, també a Gepeto (el Hamster), el venedor em va dir que era el "efecto 2000" que havia provocat que el mateix dia 1 de gener a les 00:00 el hamster arranques corrent fins precipitar-se dins del Beta tot buscant el documental de Rob Zombie.
I sobre Frank T, ¿a qui no li toca el cor?
Ahhhh, ja m'he fet amb Moog - The Documentary. Molt interessant aquest fil. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Oct 08, 2008 11:09 am Assumpte: |
|
|
Molt interessant, si senyor!
A vore, uns posts més amunt us vaig recomanar el Documental de Wilco "I'm trying to break your Heart. A film about Wilco". Doncs bé, pareix que la gent del Canall 33 i l'Sputnik van llegint este sant foro, així que han decidit que aquest Dijous dia 9 a les 23:55 passaran la primera part d'aquest magnífic documental.
Prepareu los vídeos VHS per grabar-lo i poder veure'l en dilluns. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Oct 08, 2008 11:38 am Assumpte: |
|
|
| es k trobo ke ki u presenta anava pel way |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Oct 08, 2008 2:23 pm Assumpte: |
|
|
| Prepareu los vídeos VHS per grabar-lo i poder veure'l en dilluns. |
No si el VHS sempre el tinc preparat, lo que no penseu el lo complicat que s'ha posat en esta epoca de mp4, Ipod i rareses similars, trobar cintes VHS (i no em toques el tema dels disquets de 3 i 1/2 )......i entendreu que no vull de cap de les maneres borrar aquelles cintes amb els documentals del 2003. Em tocarà veure'l dijous!!!!  _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Oct 11, 2008 3:52 am Assumpte: |
|
|
| Pero Realment sabies programa lo VHS perke pasaras a ser de les persones admirades per mi |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Oct 14, 2008 10:56 am Assumpte: |
|
|
| Tahiti 80 escrigué: |
| Pero Realment sabies programa lo VHS perke pasaras a ser de les persones admirades per mi |
Sí, tenia una manera de programar que no em fallava mai, comprava una cinta de 3 hores i a les 9 abans de sortir a sopar la posava, com els documentals eren a les 22:30 en aquell temps, ja el tenia programa't.
El VHS no és que fos difícil programar, és que mai estava a hora!!!!!!!!! _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Oct 21, 2008 11:32 am Assumpte: |
|
|
Molt interessant, si senyor!
A vore, uns posts més amunt us vaig recomanar el Documental de Wilco "I'm trying to break your Heart. A film about Wilco". Doncs bé, pareix que la gent del Canall 33 i l'Sputnik van llegint este sant foro, així que han decidit que aquest Dijous dia 9 a les 23:55 passaran la primera part d'aquest magnífic documental.
Prepareu los vídeos VHS per grabar-lo i poder veure'l en dilluns. |
Partit en 2, dijous 9 i dijous 16 vaig disfrutar del documental en qüestió, en un blanc i negre que crec encaixa perfectament amb la personalitat que en el documental es mostra de Jeff Tweedy, planeja sobre aquest (el documental, pero també Jeff) una atmosfera depresiva que sí es consegueix transmetre al l'espectador, sembla que Wilco no disfruta tocant, tot el contrari, pateix, el disc es un part molt dolorós, una continua agonia que es fa més patent amb els primers plans del Jeff, on el veiem amb la mirada perduda, la própia d'un home plé de contradiccions, que vol dir pero no vol dir, que vol imposar les seves idees, pero sap que això els portarà problemes, pateix i pateix, fins que la necessitat el supera i s'ha d'imposar. Per si tot no havia estat encara prou dur, els hi rebutjen el disc, la cara del Jeff es un poema, pero......finalment l'acaben venent.
2 cops el mateix disc a la Warner ...suposo que encara es riuen ara Jeff i companyia. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Oct 24, 2008 12:19 am Assumpte: |
|
|
Acabo de disfrutar de Which one's Pink? Un documental que recórrer la vida de Pink Floyd, a partir de les entrevistes als que han format part del grup en les seves diferents etapes.
El recomano.
I la setmana que vé, per a disfrute de tots.
I'm your man.
 _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Oct 24, 2008 8:02 am Assumpte: |
|
|
Imprescindible I'm your man de Leonard Cohen. Em sembla que el van estrenar a un In-Edit fa un parell d'anys, si no recordo malament.
De Pink Floyd em continuo quedant en lo WISH YOU WERE HERE:
M'agrada més perquè se centra en la primera època del grup, i és un recordatori molt ben grabat de Syd Barrett. Wright (DEP), Gilmour i després Waters li fan un homenatge silenciós al genial Barrett.
Les imatges dels primers concerts en directe són brutals. Psicodèlia? No, post-psicodèlia, que va sobrepassar a tothom. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Nov 07, 2008 11:50 am Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
I la setmana que vé, per a disfrute de tots.
I'm your man.
 |
Ahir vaig veure la segona part, encara que el format no m'agrada especialment, aquesta segona part l'he trobat més interessant que la primera, segurament per les cançons de les que es parla, i també per alguns dels que interpreten les cançons (moment en que per mi sempre baixa l'interès del documental). Igualment val molt la pena, sobretot conèixer quina ha estat la influència de Leonard en alguns artistes de la talla de per exemple Nick Cave, qui literalment diu que mai hagués fet música si no hagués escoltat primer Leonard Cohen, al final ho resum en una paraula: Thanks...la mateixa que li diem natros, Thanks Leonard. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|