| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 10:38 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| les ventadetes aquestes locals que tant influeixen sobre l'ànim són suficient per a causar canvis d'humor, i amb aquestos, els humans ens tornem més descabellats i mirem més per nosaltres mateixos i llavors accelerem el consum i per tant accelerem les causes de la destrucció planetària i pim pam, pim pam... |
Així que compro més si fa vent? Crec que m'he perdut...
O potser és que es gasten més aerosols per mantindre els pentinats els díes de brisa?  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 10:40 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
A vore, per parts:
Happy, em sembla que la comparició del canvi climàtic amb els llits és, si més no, bastant absurda i carent de sentit. Però tranquil, que dos no es discuteixen si un no vol
| Happy Mondays escrigué: |
| Informa't ja que no es així, i per cert, Al Gore, un tio que va en avió privat a donar xerrrades sobre ecologia....en fin. |
Aquesta frase si que em sembla demagògica. Excessivament demagògica. |
Sí, ho és, però no he pogut resistir.
Respecte tot lo altre que comentes, torna a posar la pel·li i fes la dissecció des del punt de vista que et comento, a saber: Qui firma el documental?, quina corrent d'opinió vol crear?, amb quina finalitat?, etc, etc, etc...pura propaganda Bo.
Respecte lilumpools, bufff. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 22, 2009 11:28 pm Assumpte: |
|
|
Vaig començar a veure-la, i la son va guanyar el combat. Hem veig obligat a probar-ho un altre cop. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dj Abr 23, 2009 5:25 am Assumpte: |
|
|
| Cita: |
| Respecte lilumpools, bufff. |
jo almenys escric bé eels noms de les persones. el teu buff m'ha ofès. perdona si no m'has entès, però he intentat explicar-ho, simplement tenim parers diferents.
ok, no passa res que l'antàrtida es desgeli. comprarem calippos pa fer-ho passar
| Cita: |
Així que compro més si fa vent? Crec que m'he perdut...
O potser és que es gasten més aerosols per mantindre els pentinats els díes de brisa? |
em disculpo per juntar massa temes on potser no ho hauria d'haver fet.
no crec que es pugui fer res i no em referia a això, sinò que intentava demostrar que sí es deixa notar el canvi climàtic, que no cal que la mar pugi 7 metres per a que es faci notar.
però realment opino que no podem fer gran cosa. però bueno, aquest és un altre tema. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Abr 23, 2009 7:56 am Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| però realment opino que no podem fer gran cosa. |
Els leds dels aparells elèctircs quen estan en Stand by en una vivenda normal gasten de mitja 25 Watts, a Espanya hi ha 25.000.000 de vivendes (una mica més, pero bueno..), bàsicament si tanquessim tots aquest aparells tal com cal i no els hi deixem aquesta ànima que gasta, l'estalvi seria tal, que podriem prescindir d'una de les nuclears que actualment sí necessitem.
I lilumpool no era la meva intenció ofendre't però hi veig molts muixonets a la teva cocotera  _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dj Abr 23, 2009 1:16 pm Assumpte: |
|
|
si tots plegats, els de a peu, estalviem energia (cosa que, encara que pensi que no serveix de massa, faig, inclòs desendollar tot per a evitar el led aquest que dius), estarem estalviant una part tan mínima en comparació amb el que es gasta en indústries i en cases riques no concienciades, que no conto que serveixi per a molt. volia dir això. evidentment, d'algo serveix, però si d'això depèn, penso que no salvarem l'espècie.
veuràs moixons en les meves paraules perquè he parlat massa, però si hi penses, tot el que he dit té un sentit, estiguis d'acord amb les idees o no, però no són paraules a lo loco, el que passa és que relaciono meteorologia i estat de la Terra amb estats d'ànim humans i considero que el canvi climàtic té conseqüències més enllà del clima, i que poden portar destrucció tant com els desastres naturals (parlo de les conseqüències de les alteracions humanes). i per a veure aquesta relació, per molta lògica que jo li vegui, si no hi creus, és normal que et sembli que tinc el cap ple de pardals.
per això crec que el millor és arribar a la conclusió de que pensem diferent i au, perquè jo em baso en coses i en dades que tu potser no consideres fiables. i ho entenc. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Jun 03, 2009 10:49 pm Assumpte: |
|
|
Realment hem perdut a Iceberg?????
Where are you?  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 7:39 pm Assumpte: |
|
|
| señor Sömmer escrigué: |
Realment hem perdut a Iceberg?????
Where are you?  |
Això sembla....sin rastro  _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dg Jun 21, 2009 2:07 pm Assumpte: |
|
|
tenint en compte que ahir demanava que la seva cervesa fos via bluetooth, pot estar a qualsevol banda xD _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 22, 2009 9:21 pm Assumpte: |
|
|
Vaig a diculpar-lo,està ocupat en un altre tema.
Tranquils que si aquest stand-by li a servit per a carregar de verí la seva llengua viperina...estem arreglats!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dg Nov 01, 2009 2:46 pm Assumpte: |
|
|
algú em pot dir per què mai me trobo a Soulwax? Ja no està?  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|