Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dg Feb 15, 2009 8:15 pm Assumpte:
Vaig veure el film l'altre dia, i realment per a fans del mite com jo, aporta molt poc ...
Hi ha molt poc material nou . Quan ja has vist diferents documentals sobre el Pelusa, no et ve res de nou, és disfrutable, però poc estimulant. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dt Feb 17, 2009 12:12 pm Assumpte:
Ei Sommer, com l'has aconseguit la peli? La vaig veure a casa d'un colega però la gent parlava i no la vaig poder seguir en atenció, pel que tu dius ja m'imagino que no es descobrirà un nou Maradona ara, però crec que Kusturika li pot donar un toc diferent. Ja et dic que tinc ganes de veure-la en calma i ja et comentaré, però a la mula no la trobo i megadownload son 8 arxius i me fallen a mitja descàrrega! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Publicat: Dl Feb 23, 2009 5:24 pm Assumpte:
Ja ho sabíes que m'agradaría Happy!
"Yo me equivoqué y pagué, pero la pelota no se mancha" _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dv Feb 27, 2009 4:06 pm Assumpte:
señor Sömmer escrigué:
Vaig veure el film l'altre dia, i realment per a fans del mite com jo, aporta molt poc ...
Hi ha molt poc material nou . Quan ja has vist diferents documentals sobre el Pelusa, no et ve res de nou, és disfrutable, però poc estimulant.
No hi ja molt material nou, però el hi ha, al mateix temps...crec que dona un altre punt de vista...també he de dir que és molt irregular, l'intensitat no es manté durant tot el documental sinó que puja i baixa sense parar...i directament he de dir que sobra la part animada i el repetir tants cops el Gol contra Inglaterra. Lo millor: les entrevistes, i quan viatgen amb ell. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Publicat: Dt Mar 10, 2009 11:46 am Assumpte:
I ja per acabar, el colofón:
Victor Hugo Morales: Gol de Maradona
...saca la pelota Pacheco para Enrique, Enrique la engancha y la va a tocar para Diego, ahi la tiene Maradona, lo marcan dos, pisa la pelota Maradona, arranca por la derecha el genio del futbol mundial, y deja el tercero y va a tocar para Burruchaga... Siempre Maradona! Genio! Genio! Genio! ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta... y Goooooool... Gooooool...
Espectacular! Viva el fútbol! Golazo! Diegol! Maradona! Estoy emocionado perdonenme ustedes... Maradona, en una corrida memorable, en la jugada de todos los tiempos... barrilete cósmico... de que planeta veniste? Para dejar el camino tan simple, para que el país con el puño apretado, gritando por Argentina.... Argentina 2 - Inglaterra 0... Diegol, Diegol, Diego Armando Maradona... Gracias Dios, por el fútbol, por Maradona, por estas lágrimas, por este Argentina 2 - Inglaterra 0... _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Publicat: Dj Mar 12, 2009 7:20 pm Assumpte:
Jejejeje, ja saps que tenia esta cançò de despertador? I no per ser un fan de Opus precisament! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum