Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Wes Anderson

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dl Oct 27, 2008 1:44 pm    Assumpte: Wes Anderson Respondre citant

Com casi tothom havia vist fa anys Los Tenembaums...al cine!!! (2001), recordava que m’havia deixa’t una sensació estranya, no estava segur si m’havia agrada’t o no, però ja feia dies que tothom em parlava de Wes Anderson. Casualitats de la vida em trobava gaudint de la BSO de “The Life Aquatic”, quan vaig caure en que no l’havia vist, i mira per on!!, de Wes Anderson. La veritat, em va agradar, la forma de contar, el plantejament, la fotografia, Bill Murray, el vaixell, les versions de David Bowie...tot té un punt màgic, d’alguna forma, tots voldríem algun dia anar a navegar amb el vaixell de Steve Zissou. Després d’aquesta experiència vaig pensar que havia descobert un gran director, quins grans moments passaria!, les bandes sonores!, Bill Murray! (és que surt sempre), històries diferents!, etc... però, res més lluny de la realitat, després de veure Viaje a Darjeeling i Academia Rushmore, puc dir que el susodicho Wes Anderson és un plasta!!!!!, Viaje a Darjeeling, és de lo pitjor que he vist al cine estic segur que en temps, i Academia Rushmore té unes pretensions a les que no arriba ni a aproximar-se. Un consell per als que heu vist The Life Aquatic, no continueu amb la filmografia de Wes Anderson, no val la pena.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dj Nov 20, 2008 12:10 am    Assumpte: Respondre citant

Sacrilegi!!!!!!!!
Com es pot parlar malament de Wes Anderson?
Un tío que no ha fet cap pel.licula menor (Ladrón que roba a ladrón tenía la seva gràcia), que crea personatges únics (Bill Murray, com un tío pot fer-me riure sense fer res?), que té un imaginari propi, delirant, divertit, surrealista, excentric...
Academia Rushmore, és una de les pelicules d'institut més originals que he vist.
Els Tenembaums....¡¡¡vull viure en aquella família!!!
Life Aquatic, l'estona rollo documental és boníssima;i el pla secuència del submarí per dintre?espectacular...
En quant a Viaje a Darjeliing, potser sigui la més difícil, si és que n'hi ha cap de fàcil, però té més chicha de la que aparenta...;per cert, si teniu l'oportunitat de veure el pròleg, que és un curtmetratge anomenat Hotel Chevalier, no té desperdici (surt el cul de la Portman) i está a la mula.
Super-recomanable, si t'agraden les històries diferents amb gent especial no pots deixar de veure'n cap!
Ah, s'hem oblidava dir que está preparant un film d'animació anomenat The Fantastic Mr. Fox. Si en imatge real aconsegueix tot això...que fará amb animació?.....no puc soportar l'espera.... Sad

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dg Nov 30, 2008 4:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Com diu Sömmer, el cine de Wes Anderson no es facil, pero te uns planos sequencia i una fotografia increible.

Podriem comparar el seu cine amb el de Sofia Coppola, casi sempre amb els mateixos actors/actrius i unes Bandes Sonores dignes de comprar.
El pots amar o odiar al mateix temps, pero s'ha de dir que es original i "diferent" a altres directors, amb histories surrealistes i imposibles.

Vaig veure "Los Tenenbaums" al cine i me va encantar, una familia rara pero genial al mateix temps.
Despres vaig poder disfrutar de "The Life Aquatic" , una peli-documental, un homenatge a la "vida" de Jacques Cousteau i els seus documentals marins.

L'ultima que he vist es "Viaje a Darjeeling", i efectivament, no es com les altres dos, pero s'assembla molt, aqui canvia el submari per un tren, la familia passa a ser mes reduida 3 germans excentrics, que van a la India en un viatge espiritual.
I ara toca el torn a "Academia Rushmore" a veure que tal Happy, que me la vas passar Tu
A punt per baixar "Ladron que roba a ladron"

Pero per una pel.licula no es pot liquidar a un director, tenim que ser mes tolerants.
Recordeu Marie Antoinette ??, una peli pesada a matar, pero en un atrezo, colors i musica impresionant, per aixo no es pot "matar" a la directora, ja que mos va deixar joies com Las Virgenes Suicidas i Lost in Translation
Tornar a dalt
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dg Nov 30, 2008 7:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Iceberg escrigué:
I ara toca el torn a "Academia Rushmore" a veure que tal Happy, que me la vas passar Tu

Se deja ver.

Iceberg escrigué:
Pero per una pel.licula no es pot liquidar a un director, tenim que ser mes tolerants.
Recordeu Marie Antoinette ??, una peli pesada a matar, pero en un atrezo, colors i musica impresionant, per aixo no es pot "matar" a la directora.

Per això no, pero per la seva actuació a la Part 3 de El Padrino sí.
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dg Nov 30, 2008 7:56 pm    Assumpte: Respondre citant

La tercera part del Padrino no hagués tingut que existir mai, és algo que tots hauríem d'oblidar.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dg Nov 30, 2008 8:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Soulwax escrigué:
La tercera part del Padrino no hagués tingut que existir mai, és algo que tots hauríem d'oblidar.

A la tercera part hi ha un moment que val tota la peli:

Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dl Des 01, 2008 2:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Pos mireu, jo l'únic Anderson dolent que conec és este:

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil jejeje Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dv Jul 10, 2009 8:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Lo nou ...

Aquesta vegada amb una adaptació d'una obra de Roald Dahl, i a més a més...animada!!
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum