| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
Publicat: Dl Jul 13, 2009 3:44 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
Ei Zack, al fil del que m'has demanat, i a banda dels que has nombrat:
Del dijous jo no em perdria WALKMEN, TELEPATHE, KEVIN SAUNDERSON i LOS CORONAS.
Del divendres a PAUL WELLER. Tindria curiositat per FIGHT LIKE APES (uns Klaxons passats de voltes) i TOM TOM CLUB.
Del dissabte a FOALS, BELL X1, GUI BORATTO, THE UNFINISHED SYMPATHY i THE WAVE PICTURES. Si no ets fan de TVP, no t'ho recomano.
I del diumenge a CALEXICO, FRIENDLY FIRES, GIANT SAND i sobretot TV ON THE RADIO. Curiositat per LYKKE LI.
En definitiva, a mi em sembla un dels cartells més pobres de la història del FIB (sinó, fixat quants de grups espanyols, récord absolut). Tot i això, és lo festival més important de la península. |
Gracies Bo, als Walkmen ja el tenia previst, a mes, s'estarà de luxe a la carpa ja que a la mateiza hora toquen Fangoria i Oasis. Paul Weller i The Wave Pictures es solapen amb Magazine i Elbow respectivament, i tiro cap al segons. De Giant Sand espero veure el final al acabar TV on the Radio. A part de solapacions varies  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dl Jul 13, 2009 4:57 pm Assumpte: |
|
|
| Zack Morris escrigué: |
Del divendres a PAUL WELLER. Tindria curiositat per FIGHT LIKE APES (uns Klaxons passats de voltes) i TOM TOM CLUB.
Del dissabte a FOALS, BELL X1, GUI BORATTO, THE UNFINISHED SYMPATHY i THE WAVE PICTURES. Si no ets fan de TVP, no t'ho recomano.
I del diumenge a CALEXICO, FRIENDLY FIRES, GIANT SAND i sobretot TV ON THE RADIO. Curiositat per LYKKE LI.
En definitiva, a mi em sembla un dels cartells més pobres de la història del FIB (sinó, fixat quants de grups espanyols, récord absolut). Tot i això, és lo festival més important de la península. |
Gracies Bo, als Walkmen ja el tenia previst, a mes, s'estarà de luxe a la carpa ja que a la mateiza hora toquen Fangoria i Oasis. Paul Weller i The Wave Pictures es solapen amb Magazine i Elbow respectivament, i tiro cap al segons. De Giant Sand espero veure el final al acabar TV on the Radio. A part de solapacions varies  |
Si token a la mateixa hora Paul Weller i Magazine u sento pels segons pero anire a vore a Paul, mes ke res pel ke me impresionar l'ultima vegada ke lo vaig vere |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
Publicat: Dl Jul 13, 2009 7:52 pm Assumpte: |
|
|
Com me sembla que el diumenge hi ha gent que estava interesada en anar, penjo aquí el horaris del dia.
DIUMENGE
Birdy Nam Nam (encara no surt)
Verd
20.00 CATPEOPLE
¿?? WHITE LIES
23.00 THE PSYCHEDELIC FURS
1.00 THE KILLERS
3.00 RINOCEROSE
Fiberfib
18.45 FLOW
20.15 CALEXICO
21.45 TV ON THE RADIO
23.15 FRIENDLY FIRES
0.45 PETE DOHERTY
2.15 LAURENT GARNIER
3.45 HELL
5 y pico LAURENT GARNIER
Fibclub
18.30 DENT MAY & HIS MAGINIFICENT UKELELE
19.35 KLAUS & KINSKI
20.45 DAVID KITT
22.15 GIANT SAND
23.45 LYKKE LI
3.00 DISKJOKKE
4.45 POPOF
Pop
1..00 ANGEL POP
2.00 MUZIKALIA DJ
3..30 OSCAR SALVAJE
Comentar tambè que aquest any l'escenari fiberfib serà un escenari a l'aire lliure. |
Per cert, que aquí han cambiat una mica de coses. A les 18.30 al fiberfib s'ha confirmat a DENT MAY & HIS MAGNIFICENT UKELELE, y faltaba una altra hora de Laurent Garnier, que fará un live i una sessió de dj.
Al tio este del ukelele si puc no me'l perdo que l'he estat escoltant i promet  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
Publicat: Dl Jul 13, 2009 7:54 pm Assumpte: |
|
|
| Tahiti 80 escrigué: |
Si token a la mateixa hora Paul Weller i Magazine u sento pels segons pero anire a vore a Paul, mes ke res pel ke me impresionar l'ultima vegada ke lo vaig vere |
Joder Tahiti... ara me fas dubta
No, encara que no hagi vist a Paul Weller, crec i espero tindre alguna altra oportunitat, i als Magazine no confio en tenir-la. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Jul 14, 2009 7:39 am Assumpte: |
|
|
Sense entrar en disputes (que això de triar els grups és molt personal), no em perdria a DENT MAY.
Desconec els solapaments, però entre Weller i Magazine, avui per avui me quedo en Weller. Penso que has de ser molt fan de la banda de Devoto com per a no perdre-t'ho.
Happy, per a mí no és el millor festival de la Península, però sí el millor del seu gènere, a l'altura dels de Leeds o Reading. Això sí, sense comptar Glastonbury. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Ds Jul 18, 2009 5:55 pm Assumpte: |
|
|
2009 Odisea en Benicassim
Tot content de tornar a vere a Los planetas vaig presentarme un dia de semi mastral a Benicassim, a bona hora ja estabem dins del recinte (per cert cuan era jove se entrava a les 4 i ara se fa a les 6), lo tipic una volteta per los estants i compra de un disc que fa temps ke me van furtar Popemas de Nosotrash al bonic preu de 2 Euros. Compra de tiquets unes canyes i a les 6 i mitja a vere Nudozurdo: Un gran directe que no me esperava ja ke el disc no m'acabava de fer el pes, be para començar.
A les 8 a vere Nacho: es lo millor pero k tink k dir si sok fan, molt be la veritat i sonaba perfecte, per curiositat vaig anar a vere un ratet de Cooper mes ke res para agafar llov a l'escenari verd per vere Paul Weller.
Cooper me a semblar k tot sonava igual no me va agradar aixo si pereixia un clon de Paul esteticament. En este moment avans dels concerts de Magazine i Paul Weller s'inicia la invasio Inglesa de recinte.
Paul Weller IMPRESIONANT no i a cap paraula para definir-ho millor.
I aqui començaven els problemes:
1.- Se manifesta un incendi a la zona del hotel Orange (los ke au estat al FIB Sabeu on es)
2.- lo mastral en caure lo sol apreta molt mes i comensa suspenense el concerts en vigor per seguretat i esperant asta nou avis a ke se reprengue (cosa ke no va pasar) la veritat es ke el vent era molt fort i podia pasar algun disgust aixo toca com toca no sas kin temps te fara kuan compres la entrada. Mas vale prevenir que curar.
Al vere k tardarien a tornar a començar la gent se va amontonar a les barres i aprofitar per sopar dins de la varietat gastronomica k i havia al nivell de la del primavera (que bons los tallarines Tailandesos).
Despres de intentaru en un ratet de concert de Tom Tom Club, i de anarsen hasta la llum a la 1:15 es desideix cancelar tots els concerts i supendreu tot.
3.- Ara ve lo bo, 45.000 persones totes volen surtir al mateix moment, llargues retencions per arribar al cotxe i llarguisimes coles per agafar la nacional. I totes les forces publikes fense caldo per obrir noves vies per a surtir en lo cotxe.
Arribada al Way on ja pot fer vent ke sempre esta a puesto i a dormir.
Despertarte en la noticia de que la entrada de Divendres te regalaven la de disabte o la de diumenge algo es algo [/u] |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dt Jul 21, 2009 9:11 pm Assumpte: |
|
|
"El viernes creí que el mundo se iba a acabar...fuego por un lado, vientos violentos por el otro...y unos chicos que no querían irse, tocando canciones de Michael Jackson en la carpa del Guitar Hero...el infierno debe ser algo parecido...de hecho no debe de estar tan mal ser un martir del F.I.B."
(Klaus & Kinski) _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|