| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 156
|
Publicat: Dj Oct 30, 2008 5:18 pm Assumpte: Lost (Perdidos) |
|
|
Per a quant la 5ª temporada? Algú sap algo? he sentit moltes versions sobre el tema, que si al desembre, que si l'any que ve...
Para mi de les millors series mai fetes (claro, que no les he vist totes). Encara no se que collons passa ni passara a n'esta illa... _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dv Oct 31, 2008 1:10 am Assumpte: |
|
|
| es una serie ke si te pregunten de ke va realment no sas ke dir |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Nov 02, 2008 9:38 pm Assumpte: |
|
|
| Tahiti 80 escrigué: |
| es una serie ke si te pregunten de ke va realment no sas ke dir |
VERITAT. Però te algo que enganxa... _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 8:31 pm Assumpte: |
|
|
Ira Kaplan, la 5 temporada de Lost començarà el gener del 2009.
Aqui tens un link d'una pagina que esta molt be sobre Lost:
http://perdidosporlostclub.blogspot.com/
T'informen de moltes coses, a part es comenta cada episodi ( hi ha gent que es una passada, explicant detalls que altres no fem ni cas ), tambe hi han Spoilers de capitols o inclus concursos del que passara, la recomano.
Si no pots esperar mes,hi ha una nova creacio de J.J. Abrams, el responsable de Alias i Perdidos, esta nova serie s'anomena Fringe, pero hi ha un petit problema s'estrenarà a Digital+ ( ho sigue, pagant 1 euro/episodi ) pero sera a partir del 28 de Desembre:
http://www.fringe.es/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 9:42 pm Assumpte: |
|
|
Per a sèrie collonuda Heroes...
SAVE THE CHEERLEADER! _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Gen 21, 2009 10:38 am Assumpte: |
|
|
Hola Foreros i Foreres, cal recordar-vos que avui comença la 5 temporada de Lost ( Perdidos ), lo que vol dir que en un parell de dies ja es podrà baixar per la burra en VOSE, si ho feu, el millor era un tal Astur83
Res més.
Paciència i Namaste !!!
Aqui un link sobre una pagina que està molt bé : http://perdidosporlostclub.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Gen 26, 2009 12:50 pm Assumpte: |
|
|
Bueno foreros, no se si heu vist els 2 primers episodis d'esta cinquena temporada:
5x01 - "Because You Left"
5x02 - "The Lie"
Jo els he vist este finde, i vos tinc que asegurar que el primer me va sorpendre, me pensava que ens aclaririen algo ( si que ho fan ) pero ja sabeu es Lost, i clar més lio montat, tornen los Flashbacks, Flashforward entre altres alternatives temporals....no dire res més perque al final me sortira algun Spoiler, jeje.
Els proxims episodis s'estrenaran:
28 de gener - 5x03 "Jughead"
04 de febrer - 5x04 "The Little Prince"
11 de febrer - 5x05 "This Place is Death"
18 de febrer - 5x06 "316"
25 de febrer - 5x07 "The Life and Death of Jeremy Bentham"
Es para una setmana les emisions
11 de març - 5x08 - "LeFleur"
18 de març - 5x09 - "Namaste"
25 de març - 5x10 - "He's Our You"
01 d'abril - 5x11 - "Whatever Happened, Happened" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Feb 13, 2009 3:14 pm Assumpte: |
|
|
| Iceberg escrigué: |
Bueno foreros, no se si heu vist els 2 primers episodis d'esta cinquena temporada:
5x02 - "The Lie"
Jo els he vist este finde, i vos tinc que asegurar que el primer me va sorpendre, me pensava que ens aclaririen algo ( si que ho fan ) pero ja sabeu es Lost, i clar més lio montat, tornen los Flashbacks, Flashforward entre altres alternatives temporals....no dire res més perque al final me sortira algun Spoiler, jeje.
Els proxims episodis s'estrenaran:
28 de gener - 5x03 "Jughead"
04 de febrer - 5x04 "The Little Prince"
11 de febrer - 5x05 "This Place is Death"
18 de febrer - 5x06 "316"
25 de febrer - 5x07 "The Life and Death of Jeremy Bentham"
Es para una setmana les emisions
11 de març - 5x08 - "LeFleur"
01 d'abril - 5x11 - "Whatever Happened, Happened" |
Després d'haver vist fins al 5é caputol, vos diré que la cosa esta interessant interessant i que poc a poc s'uneix algún que altre cap... estic enganxat! _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Feb 20, 2009 4:55 pm Assumpte: |
|
|
Avui he vist el sisé, i estic flipat! _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Feb 25, 2009 9:13 pm Assumpte: |
|
|
| Ira Kaplan escrigué: |
| Avui he vist el sisé, i estic flipat! |
Jo no estic flipant, jo estic HISTERIC !!!, estos paios los creados, entre ells JJ Abrams son uns genios, suposo que deuen ser superdotats o algo paregut, o ja tenien escrita la serie desde un principi i com en una bona peli de Thriller en els ultims minuts s'aclarix tot i han jugat en tots els Lostfans i ara se'n riuen de natros perque no crec que vaiguen escribint els guions a medida que van passant els capitols i les coses, perque aixo no tindria sentit...
Crec que hi haurà gent tocada dels nervis o en problemes psicologics quant al final de LOST pose THE END, segurament pujara el consum de medicaments contra la depresio |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Feb 25, 2009 10:03 pm Assumpte: |
|
|
| estos paios los creados, entre ells JJ Abrams son uns genios, suposo que deuen ser superdotats o algo paregut, o ja tenien escrita la serie desde un principi |
No sigues tan optimista. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Feb 26, 2009 12:31 am Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
| estos paios los creados, entre ells JJ Abrams son uns genios, suposo que deuen ser superdotats o algo paregut, o ja tenien escrita la serie desde un principi |
No sigues tan optimista. |
Happy opines de series ?? una cosa que no soportes i a part una serie que no mires...ummm no anem be, ja se que pa tu David Lynch es un geni, tambe per a mi que conste en acta, pero crec que avui en dia JJ Abrams va uns quants anys per davant de molts...
Jo de tu miraria aquesta serie, posiblement una de les millors del s. XXI, quant comence en The Wire i altres pendents que tinc, ja podre dir quina es la millor.
Saludos y Namaste |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Mar 12, 2009 12:48 pm Assumpte: |
|
|
Una bona noticia, sobre aquesta serie.
Per fi, passarà a ser emitida per un canal de l'estat serio, no com la[2] de Tve1, sino, per Cuatroº, encara no se sap quant l'estrenaran ni el dia, però jo aposto que sera en Dimarts, despres de House o quant acabe aquesta quinta temporada del Doctor Gregory, que falten 5 episodis.
Perque dic serio, perque Cuatroº no canvia mai les emisions de les series que tenen audiència o valen la pena, ho han fet algun cop, però en series que van dura 3 capitols i no valien res, com la que protagonitzava lo cantant del Canto del..., en canvi Antena 3, la[2], Tve1 canvien de dia, d'hora, etc al seu gust, i al final "els fans" o la gent que esta mirant la serie no sap quin dia ho fan, i deixen de banda la cadena, la serie, etc.
Ho faran a partir del 1 capitol fins a la sisena temporada, que és la ultima.
Aqui vos deixo un link, que fa molta gràcia, estan la presentadora i els professors de Fama comentant la noticia i comenten algun Spoiler de la 1 i 2 temporada, per a la gent que encara no ha vist res de res potser si, però hi ha gent a este foro que va pel capitol 8 de la quinta temporada, jeje: http://www.youtube.com/watch?v=mI8JtLt4XFA
I aqui la noticia de Cuatroº: http://blog.cuatro.com/series/2009/03/todo-perdidos-en-cuatro.html , al menos ja han possat el nom com els credits inicials de Lost, suposo que faran algun especial i donaran molta importància, no com la cadena publica que la va deixar de banda.
Vos posso el llistat del capitols de la 5 temporada:
5x02 - "The Lie"
5x03 - "Jughead"
5x04 - "The Little Prince"
5x05 - "This Place is Death"
5x06 - "316"
5x07 - "The Life and Death of Jeremy Bentham"
4 de març - 5x08 - "LaFleur"
És para una semana
1 d'abril - 5x11 - "Whatever Happened, Happened"
8 d'abril - 5x12 -"Dead is Dead"
15 d'abril - 5x13 - "Some Like it Hoth"
29 d'abril - 5x14 - "The Variable"
És para una semana
6 de maig - 5x15 - "Follow the Leader"
13 de maig - 5x16/17 - Season Finale (Tíitol sense confirmar) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Abr 07, 2009 8:05 pm Assumpte: |
|
|
Vist el capitul 11. M'estic tornant boig! _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|