| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Ago 05, 2009 11:36 pm Assumpte: |
|
|
Tranquils que per al segon aniversari ja cridarem a Electro Julio...  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
ferran Ma mare no sap que anava al SubWay
Registrat: 06 Ago 2009 Missatges: 1
|
Publicat: Dj Ago 06, 2009 2:13 am Assumpte: Ajornament de la festa SUBWAY - SUBWAY FOREVER.COM |
|
|
SOC MIQUEL DEL WAY --- Parlant des del correu de Ferran... per causes de feeling , temps, complexitat, fer-ho bé i muntar una festa com es mereix el SUBWAY i el fòrum SUBWAY FOREVER.COM, la festa de divendres queda anul·lada pendent de propera data.... cal parlar més d'aquest tema i fer les coses bé... sento molt no complir amb la data, però és impossible que es fassi una bona festa... sense planejar-ho bé... ja muntarem una bona festa més endavant.
Salutacions a tothom, ens veiem al sUPway |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dj Ago 06, 2009 5:57 am Assumpte: |
|
|
au xD _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dj Ago 06, 2009 3:42 pm Assumpte: |
|
|
| Miguel si vols ke te digue la veritat tentenc, mes val fer-la mes avant i ben feta ke ferla ara depresa i correndos i kedar com una pataca. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Ago 06, 2009 6:03 pm Assumpte: |
|
|
| señor Sömmer escrigué: |
Per cert....a mi t'ambé m'agradaría sentir una Two Happy Session!!  |
Així d'entrada suposo que la del xicago (el debut ) pronte estarà penjada per aquí, també les sessions que hi van haver al xicago per part dels altres dj's!!!
Respecte el dia de la festa (a veure quan es finalment...), no problem si Soulwax té ganes i algún ens fa un puestet
| Iceberg escrigué: |
| si voleu fer la festa, en Two Happy Dj's vam disfrutar molt, Lilium tenim ganes d'escoltar la seva sesio, i els altres que viaguen dient... |
Hi Iceberg, m'alegro!, encara que en diferit, em moro de ganes d'escoltar la teva sessió i les altres a les que no vaig poder arribar.
| Iceberg escrigué: |
| Per a l'aniversari de l'Asociació, es podria fer alguna cosa, planificada i en criteri...o sino per a l'any que VE !!!! |
O per al proper finde...
Ampli + altaveus + taula (cadascú que enxufe el que vulgue allí) + dj's a puesto a la seva hora = la festa de l'aniversari. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dl Ago 10, 2009 12:22 am Assumpte: |
|
|
Que guay!!!
Quan farem la festa, li podrem dir...
"Festa del primer any i pico del foro subwayforever.com"
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Ago 10, 2009 9:08 am Assumpte: |
|
|
Veig molt de comentari positiu després de boicoteijar-mos la primera festa del foro. Ara entenc que Bo y byjota plantegessin lo del lloc on fer-la, no em queda més que donar-vos la raó!
La podem fer un altre dia, en uns altres dj's, a unes altres hores i perque no en unes altres cançons, ja ens adaptarem, no?
 _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
Publicat: Dl Ago 10, 2009 10:31 am Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
Veig molt de comentari positiu després de boicoteijar-mos la primera festa del foro. Ara entenc que Bo y byjota plantegessin lo del lloc on fer-la, no em queda més que donar-vos la raó!
La podem fer un altre dia, en uns altres dj's, a unes altres hores i perque no en unes altres cançons, ja ens adaptarem, no?
 |
Vaia baixada de pantalons no? nomes ta faltat dir a un altre poble  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Ago 10, 2009 11:57 am Assumpte: |
|
|
La ironia saps lo que és amic Zack? A més ja vaig parlar en tu del tema, coneixen-te suposo que ho has posat per fer-me saltar, no? _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|