| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dl Ago 25, 2008 8:13 am Assumpte: Cròniques |
|
|
Obro aquest post per tal que expliqueu les vostres experiències i en feu una crítica dels concerts als que heu assistit últimament.
Per trencar el gel us explico com va anar el Oropesa Beach Festival, que es va celebrar dissabte passat (dia 23, ho vaig recomanar jo mateix a l'agenda de concerts).
Només arribar, lloc ideal, una petita cala d'arena fina de forma semicircular. Unes 100 persones. Estaven tocant els CosmopolitANTS, bon pop de guitarres, però sense emocionar, ni molt menys, sobretot per repetir una cançó en el seu bis (totalment innecessari, per suposat).
El plat fort arriba amb Gallon Drunk, banda de Londres que ha publicat 6 discos des de 1992. El seu líder, James Johnston, va formar part dels primers Bad Seeds de Nick Cave, i això es nota. Definitivament, Gallon Drunk és una d'aquelles bandes a les que podries recomanar a qualsevol persona que montés un festival a algo similar. Perquè sempre quedaries bé. Rock de guitarres àcides, so corrosiu per moments, actitud i professionalitat. El saxo i Korg defineixen un so "marca de la casa" molts cops prop del rock d'arrels sureñes.
Després van pujar a l'escenari Triángulo de Amor Bizarro, banda a la que no havia vist mai en directe i de la que estic engaxat. I així es van confirmar les meves expectatives, no estaba equivocat. Baix, guitarra i bateria, formen aquest trio gallec, que molts cops sonen als Jesus and Mary Chain del Psychocandy, però que en directe semblaven més els Yo La Tengo del Electr-o-pura. Bones melodies acompanyades d'un volum més que generós, i aixó sempre és d'agraïr. Van tocar quasi bé tot el disc que tenen publicat i van acabar amb una cançó nova, que segueix les mateixes coordenades que les anteriors, un pop-rock agressiu i ràpid.
Bona experiència, a la que continuarem assistint si mantenen el nivell d'aquesta última edició. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 30, 2008 8:35 am Assumpte: |
|
|
Si Déu va crear a Doug Marsch, Ell va crear a LA BANDA
IN-CRE-I-BLE
Avui, no tinc paraules per a descriure allò que vaig viure ahir a la nit.
Potser demà, o igual mai, escriuré sobre una de les millors bandes en directe que he vist en la meua vida. Que GRANS!!! _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Oct 30, 2008 8:42 am Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Potser demà, o igual mai, escriuré sobre una de les millors bandes en directe que he vist en la meua vida. |
Millor demà que no mai, no? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 156
|
Publicat: Dj Oct 30, 2008 2:30 pm Assumpte: |
|
|
Jo vaig tenir un climax a meitat de "Goin' Against Your Mind", increible!! Contundents, precisos, no tinc paraules, jo avui encara no ho he assimilat!! _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dv Oct 31, 2008 1:04 am Assumpte: |
|
|
| Lo cos gelat i sense paraules al CONCERTASO en mayuscules |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Nov 01, 2008 2:56 pm Assumpte: |
|
|
| Bo diddley ja estas millor para fermos la cronica |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Nov 02, 2008 9:40 pm Assumpte: |
|
|
| Tahiti 80 escrigué: |
| Bo diddley ja estas millor para fermos la cronica |
No hi ha crònica possible per a descriure lo del dimecres passat. Però se pot intentar.
PD: Jo encara tinc agujetes al coll de tant rebatre el cap!! _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Nov 03, 2008 1:32 pm Assumpte: |
|
|
where you gonna be/
where will you spend eternity/
I'm gonna be perfect from now on...
De fet, encara estic aterrissant ara. I m'ha passat una cosa increïble, que no m'havia ocorregut mai: després del concert, he escoltat com a 14 o 15 vegades el Perfect from now on. I cada cop que l'acabo, només puc posar-me jazz dels anys 50, sobretot a Cole Porter, a mode de coixí. Uns moments per a la reflexió, i a tornar-hi un altre cop: primers compassos de Randy Described Eternity i la pell de gallina. Torno a tenir la veu de Doug clavada al meu cervell, i no se com sortir-me'n. La veritat és que sí se com sortir, però no vull. No compensa.
Built To Spill és la banda i la banda és Built To Spill. No hi ha cap tipus de contradicció, no hi ha cap engany. Van fer un Don't Look Back del Perfect from now on, que van tocar sencer. De la primera a la última. Quina banda, Déu meu. Com sonaba l'Apolo i que ben situat estava. Tot el grup enfront meu, sense distraccions ni distorsions. Tot el so, al meu cervell. Injecció directa.
Incommensurable I Would Hurt a Fly i la rítmica tribal de Stop the show. Després la trilogia marcada per Made-up Dreams, Velvet Waltz i Out of Sight: únicament indescriptible. No tinc paraules per explicar la força amb la que toquen, una banda perfectament engrasada, que sonen a història viva, latent. Hi ha gent que utilitza l'expressió "màgia", però a mi em sembla cursi i rància. Millor no dir res, millor que continue flotant la sensació al meu cap. Hi han coses que no es poden compartir, no per res, sinó perquè no saps com fer-ho. I esta sensació és una d'aquestes coses.
La revisió acaba amb Untrustable Part 2 (About someone else). Bueno, acabar és un dir, perquè encara ressonant el delay de les guitarres i del mantra de distorsió al que ens havien sotmès, ataquen sense pietat un Goin' Against Your Mind d'antologia, que va sonar a glòria. Un moment que no canvio per res de la meua vida musical. Absolutament per res.
Bisos amb Car, Carry the zero, versió de MIA (Paper Planes) i Conventional Wisdom, si no recordo malament, que podria ser, pel nivell d'afectació psicosocial que tenia en aquell moment i del que m'estic recuperant.
Ells mateixos, van plegant els instruments. Humilitat, en diuen.
Que grans, Déu meu. Que gran, Doug: And He was there/No He was there...
When I was a kid I saw a light/
Floating high above the trees one night/
Thought ‘twas an alien/
Turned out to be just God... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Nov 03, 2008 3:30 pm Assumpte: |
|
|
Sento dir que Conventional Wishdom no la van tocar. Una llastima. _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dl Nov 03, 2008 10:17 pm Assumpte: |
|
|
Si Déu va crear a Doug Marsch, Ell va crear a LA BANDA.
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,AMODERA BO DIDLEY I CIA.VATROS ANEU DE UNDERGROUNDS I LES CANYES A 4EUROS.
de bon rollo eh,que ara atacareu tots. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 12:59 am Assumpte: |
|
|
| conta si arribem a demanar-li cubalibres mos toca donar-li un ronyo. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 8:39 am Assumpte: |
|
|
| Ira Kaplan escrigué: |
| Sento dir que Conventional Wishdom no la van tocar. Una llastima. |
Segurament. Se que la última era del You in Reverse, però no sóc dat a recordar noms de cançons. Ja me diràs quina va ser.
| byjota escrigué: |
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,AMODERA BO DIDLEY I CIA.VATROS ANEU DE UNDERGROUNDS I LES CANYES A 4EUROS.
No cal que t'ataquen tots, en que t'ataque jo ne tens prou
Mira: saps quan val un Grobe al frankfurt de Marc? Sí o no? T'ho dic jo: 4,20. Eiii, sense cap condiment, eh! PA+GROBE+PA. 4,20.
GROBE (4,20)+RAC105=UNDERGROUND. Això si que és underground. I resulta que ho fa la majoria del poble: dius que la majoria del poble és underground, pos?. Je, je,hHauries de calibrar una mica més lo concepte d'underground: lo que importa es el contenido, no el continente, do you understand me?
Per cert: tu no has vist mai a una banda com Built To Spill. (I no, no val que me la compares en Loquillo a Santa Bàrbara i coses d'estes....)  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 1:39 pm Assumpte: |
|
|
4,20 € val un grobe collo mos tocara minjar mortadela de aki en davant  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 4:55 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Ira Kaplan escrigué: |
| Sento dir que Conventional Wishdom no la van tocar. Una llastima. |
Segurament. Se que la última era del You in Reverse, però no sóc dat a recordar noms de cançons. Ja me diràs quina va ser.
| byjota escrigué: |
No cal que t'ataquen tots, en que t'ataque jo ne tens prou
Mira: saps quan val un Grobe al frankfurt de Marc? Sí o no? T'ho dic jo: 4,20. Eiii, sense cap condiment, eh! PA+GROBE+PA. 4,20.
GROBE (4,20)+RAC105=UNDERGROUND. Això si que és underground. I resulta que ho fa la majoria del poble: dius que la majoria del poble és underground, pos?. Je, je,hHauries de calibrar una mica més lo concepte d'underground: lo que importa es el contenido, no el continente, do you understand me?
Per cert: tu no has vist mai a una banda com Built To Spill. (I no, no val que me la compares en Loquillo a Santa Bàrbara i coses d'estes....)  |
L'ultima del concert de Barcelona va ser Carry The Zero del Keep It Like A Secret, no fa falta que te digue quina és. De l'últim només van tocar Goin' Against Your Mind. A on sí que van tocar Conventional Wisdom va ser a Madrid (malparitsdemerda).
Records Boo. _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 4:59 pm Assumpte: |
|
|
Bueno lo concert pot ser Underground i cobrarte 4 € per una canya, sobretot a Barcelona que està de moda, locals aixi mig tirats, underground i tal pero te foten l'anima a l'hora de pagar...!! lo que passa que els "Undergrounds" faran botellon de qualsevol matarrates al carrer!! claro que sí!!
PD: gairebé totes les sales que posen musica "alternativa" cobren entre 3 i 4 euros per una canya. Esta es la realitat. _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|