| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 155
|
Publicat: Dj Abr 22, 2010 1:43 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
Wilt no és un clàssic, és un superclàssic.
Jo ara estic tornant amb Ballard (actualment "El Mundo Sumergido") que comparteixo amb Vila-Matas. A més, tinc algunes coses a la recàmera d'aquí (Xavier Roig, Josep Igual) i d'allà (McEwan, Kawabata). |
Jo ara estic buscant llibres de la literatura cyberpunk. Estic buscant el llibre que dona a llum a Blade Runner, ¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas? de Philip k.Dick. o Neuromante de William Gibson.
Si algú coneix una mica el gènere i pot aportar alguna cosa serà ben rebuda!
Saluts _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 682 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dj Abr 22, 2010 1:54 pm Assumpte: |
|
|
Òsties, moltes vegades he estat a punt de començar amb P.K.Dick però...de fet va ser J.G. Ballard el que va expulsar a Dick de la meva llista de pendents....encara que Dick està considerat una influència del cyberpunk i no pas de formar part del moviment, em sembla, com el propi Ballard. _________________ http://apartament18.blogspot.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 314
|
Publicat: Dj Abr 22, 2010 3:50 pm Assumpte: |
|
|
Jo no he llegit mai a Philip k.Dick, però és un autor que sempre m'apasionat i que tinc pendent.
Moltes pelis de ciencia ficció, venen o estan influenciades per les novel.les d'aquest autor.
Com a dit IRA, el llibre ¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas? va donar peu a BLADE RUNNER
Minority Report, A Scanner Darkly, entre altres pelis que he visionat i que tenen que donar gràcies a obres de Philip k. Dick.
Pel.licules influenciades, Matrix, Abre los ojos, Eterno Resplandor de una Mente sin Recuerdos, El show de Truman
I com a dit Bo, també estic entre les garres de J.G. Ballard i/o Cormac McCarthy
Només amb aquesta frase, és nota la locura de l'autor:
Los analicé. Son acaros. Estan en mi pelo, en mi piel, en mis pulmones. Y el dolor Barris, no es razonable. Estan por todas partes... y tambien han cubierto a Milly.
PD. A vere si dema ( St Jordi ) ens regalen algun llibre, jeje. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 155
|
Publicat: Dj Abr 22, 2010 6:29 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Òsties, moltes vegades he estat a punt de començar amb P.K.Dick però...de fet va ser J.G. Ballard el que va expulsar a Dick de la meva llista de pendents....encara que Dick està considerat una influència del cyberpunk i no pas de formar part del moviment, em sembla, com el propi Ballard. |
Sí ja se que Philip k.Dick més que un membre del moviment és més una influència i que el moviment te més a veure amb autors de la novela distòpica (un món feliç d'Aldous Huxley, 1984 de George Orwell o Farenheit 451 de Ray Bradbury. ) que no pas amb autors de noveles futurístes com Isaac Asimov...
He llegit que un dels primers va ser William Gibson en Neuromante i per això m'interessava llegir-lo. Però tindré en compte la vostra aportació de Ballard.
Arreveure club de lectors.
 _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|