Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dl Abr 19, 2010 11:06 am Assumpte:
jo vull dir que, com és tradició, no asseguro res.
el dia 15 està molt llunyà i no sé què serà de mi, potser ja m'he allistat a les forces armades, que lo del caixera i cambrera està fatal amb la crisi. qui sap.
així que conto amb que, si puc venir, algú caigui del cartell i robar-li el puesto, però no voldria aparéixer al cartell com a participant perquè llavors, si no vinc, no mola. com diu la meva ídol Pinkglove: no mola nada.
ah, i continuo sense saber com punxar quan un no té ni ipod ni portàtil, però vamos, algú m'ensenyarà, suposo. o no. en qualsevol cas, vull ballar.
I Bo, apreciat Bo, Broken Black Circle ja no existeix o almenys no que jo sàpigui. El cercle s'ha trencat. Con la música a otra parte.
la meva en botella. _________________ we can stay a while in Heaven today
Això si, si és celebra aquesta FESTA, tan organitzadors, "Dj's", etc...ens tindrem que xupar les hores que sigue efectiva, no vindre alhora que un posarà musica i despres desapareixer al Pais de Nunca Jamas.
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dl Abr 19, 2010 8:48 pm Assumpte:
iceberg, porto més missatges que tu. ara ja sí crec que puc donar la meva ràpita-vida per satisfactòria.
jo només vindré a ballar, si puc venir. se m'ha comunicat que ja tinc feina a les terres que em van veure créixer i minvar. Si algú em troba pròximament que no em digui "tu no marxaves", per favor, que tinc sentiments.
Lamento que ningú punxarà res mexicà, probablement...tenia l'esperança de fer-vos tragar algo de porter o juan son. _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dt Abr 20, 2010 7:22 am Assumpte:
Iceberg escrigué:
Això si, si és celebra aquesta FESTA, tan organitzadors, "Dj's", etc...ens tindrem que xupar les hores que sigue efectiva, no vindre alhora que un posarà musica i despres desapareixer al Pais de Nunca Jamas.
jajaja.....noto un cert to irònic en les teves paraules.....
A vore, lo dia 15 de maig, no ho he calculat bé, tinc dos bodes. Així que a mí no em va bé. Si voleu canviar-la, endavant. Per cert, una altra cosa bona és que, tal i com dia Iceberg, ens podem esperar a que s'acabe tot el tema del futbol.
No hi ha problema en què tots els dj tinguen el mateix criteri. Criteri se'n té o no se'n té, no n'hi ha molts de criteris. Així, en les cançons que hi ha al món, dubto molt que la gent en pose de repetides, no?
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
Publicat: Dc Abr 21, 2010 1:04 am Assumpte:
Buenas carinyos meus ja m'enyoraveu: 3 coses pa dona la meua opinió
1.- Lo dia 15 encara i a lliga i lo 22 es la final de la champions league, i lo 29 molts estema PS. O sea per pox mireu para lo juny.
2.- Jo voto com Bo (BO Com lo cafe benicarlando, Ché quin cafe ) vuy vere salvia nova i que se puguen guanyar una plaça per la ja classica sessio de festes al Xicago, aixi que jo esta vegada vere los bous desde la barrera.
3.- Avere si convertireu les sessions en una competició de vere qui fica la canço mes rebuscada para intentar impresionar al respetable. Que Bo no mossega (Ringo si) i podeu fer una sessioneta apanyada.
P.S Vos esteu dixan un puntal dels djs i que m'agradaria vere:
Jo m'apunto! no tinc massa criteri i m'hauré de fer una llista per a vore que puc posar. però bueno, juro i perjuro que peet seger en la seva versio del guantanamera cau. i aquesta dedicada a Kanjo Kanch!
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dj Abr 22, 2010 7:37 am Assumpte:
Tahiti 80 escrigué:
Buenas carinyos meus ja m'enyoraveu: 3 coses pa dona la meua opinió
1.- Lo dia 15 encara i a lliga i lo 22 es la final de la champions league, i lo 29 molts estema PS. O sea per pox mireu para lo juny.
Perfecte lo mes de juny.
Tahiti 80 escrigué:
3.- Avere si convertireu les sessions en una competició de vere qui fica la canço mes rebuscada para intentar impresionar al respetable. Que Bo no mossega (Ringo si) i podeu fer una sessioneta apanyada.
Quanta raó.
Tahiti 80 escrigué:
P.S Vos esteu dixan un puntal dels djs i que m'agradaria vere:
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum