Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dj Ago 05, 2010 7:40 am Assumpte: We're not dj's...però en dignitat!
A vore,
Obro tema per a que la gent que participeu (o no) en una de les millors tardes de festes del poble, pugueu dir que és allò que caldria millorar o allò que caldria mantenir o allò que caldria explotar o allò que s'hauria d'eliminar o allò que s'hauria de potenciar o allò que caldria erradicar o allò que caldria reforçar o, en definitiva, com penseu que podríem millorar la nostra "festa de festes" de cara a l'any vinent.
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dv Ago 06, 2010 1:24 pm Assumpte:
Penso que s'hauria de millorar el tema il·luminació.
Al inici de la sessió de iPUNX (així és com va no?) es va pretendre apagar les llums de la barra per deixar les de colors...i l'encarregat de fer-ho va fer tot el contrari, deixar les de la barra i apagar les de colors...l'efecte vist des de la terrassa era algo així com un pub a les 5 del matí a punt de tancar...així que: aspecte a cuidar/millorar, la il·luminació, i no únicament per l'anecdota que conto sinó que aquestes llums sembla que tenen moltes possibilitat a l'hora de "jugar" en elles...ja posats, i seguint en lo visual, el tema de projeccions/vj és algo que últimament es pot veure molt en el tipo de festes com esta...potser seria interessant també de cara a la pròxima edició fer un cartell de gent que fes projeccions durant les sessions musicals, és algo que pot pujar l'interès de tot plegat i enriquir la festa.
_________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
Publicat: Dl Ago 09, 2010 3:51 pm Assumpte:
Seria un detallaso a millorar, ke la gent que alli treballa, als que anem a ficar musica, mos tracte com una persona que va a pasar una gran tarde en los amics i que durant X temps s'ha preparat la seva sessio en tota la il.lusio del mon, per disfrutar ell i la gent, i no com com uns paios borratxos ke van a gorreijar canyes i fiken 4 cançons.
Que lo ratet de musica que fia cada un normalment a estat meditat i treballat durant temps.
I millorar potser tambe una mica la calitat sonora del exterior, no cal ni los atauds de electrojulio pero algo una miqueta millor si.
Per tot lo demes be, apreciar los ratets del dinar i les tardes de conversa i los cohibes, i lo temps desinteresat ke per l'amic ByJota
Penso que s'hauria de millorar el tema il·luminació.
Al inici de la sessió de iPUNX (així és com va no?) es va pretendre apagar les llums de la barra per deixar les de colors...i l'encarregat de fer-ho va fer tot el contrari, deixar les de la barra i apagar les de colors...l'efecte vist des de la terrassa era algo així com un pub a les 5 del matí a punt de tancar...així que: aspecte a cuidar/millorar, la il·luminació, i no únicament per l'anecdota que conto sinó que aquestes llums sembla que tenen moltes possibilitat a l'hora de "jugar" en elles...ja posats, i seguint en lo visual, el tema de projeccions/vj és algo que últimament es pot veure molt en el tipo de festes com esta...potser seria interessant també de cara a la pròxima edició fer un cartell de gent que fes projeccions durant les sessions musicals, és algo que pot pujar l'interès de tot plegat i enriquir la festa.
Ens queixabem del paio aquell que a vegades possava videos i de Nostre Senyor que posava videoclips, etc...i ara volem posar nosaltres videoprojeccions ?'
A part, crec que és necesita una mica de foscor, no soc molt entes en lo tema, però fins les 22 hores les videoprojeccions i l'il.luminació seria nul, degut a l'astre rei...
PD. Tahiti 80, completament d'acord amb TU !!! amb tot lo que dius.
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dt Ago 10, 2010 12:54 am Assumpte:
Iceberg escrigué:
Ens queixabem del paio aquell que a vegades possava videos i de Nostre Senyor que posava videoclips, etc...
1.- Qui es va queixar? Qui era el paio aquell?
2.- En cap cas parlo de Videos i videoclips "a la vieja usanza"
Iceberg escrigué:
i ara volem posar nosaltres videoprojeccions ?'
3.- Defineix nosaltres...we are not dj's és un col·lectiu?
4.- El que posa música a la música...i si hi ha gent que vol mostrar altres coses, únicament es valorar-ho i veure que pot aportar a la festa, i al públic.
Iceberg escrigué:
A part, crec que és necesita una mica de foscor, no soc molt entes en lo tema, però fins les 22 hores les videoprojeccions i l'il.luminació seria nul, degut a l'astre rei...
5.- Aquí has acertat
Iceberg escrigué:
PD. Tahiti 80, completament d'acord amb TU !!! amb tot lo que dius.
6.- A saragossa...un lloc que tan estimem, no hi ha cap local sense control a la porta...això assegura un aforament controlat (que ningú confingue, parlo de que 2 + 2=4, res més, no un goril·la fent de jutge), i que els que estàn a la barra treballin tranquis (=no estress, no mal rollo), algo que als clients agrada, alhora que als no dj's també.
No entenc com aquí a La Ràpita cada cop que hi ha una festa grossa entrar/estar en un local sigui tan difícil...particularment preferiria quedar-me fora un dia, a canvi d'un altre poder estar a gust dins.
No estic segur si aquí algú comparteix això o no...pero vaya, el "morir de éxito" sempre està ahí, i s'ha de vigilar els detalls... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Publicat: Dt Ago 10, 2010 7:25 am Assumpte:
Amics,
Gràcies per les aportacions que feu, són totes molt interessants. Per la meva part hi ha una cosa claríssima: en primer lloc, l'equip de so de l'exterior ha de canviar radicalment. No em sembla malament el "atauds" de Electro julio, sonen molt bé (recordeu que és altaveu + subwoofer). No per ser més grans han de sonar més fort, el que ens interessa es que sonen millor.
Pel que fa als cambrers, això es pot solucionar, com deia byjota, reubicant la taula en un altre lloc. De fet, estaria bé centrar l'atenció en el dj (jejeje...algú recorda 24 hours party people) i no pas en la barra, així que estaria bé reubicar el lloc de punxamenta oposadament a la barra.
També estaria bé reutilitzar els altaveus: no ens enganyem, al Xicago la música sona a raios i es podria proposar de fer un paron (a hora de sopar), per desmontar fora i montar dins. Penso que organitzant-nos bé, no hi hauria problema.
Lo tema dels Vj, és una molt bona idea que pot donar valor afegit a la festa. Ara cal buscar a gent.
Publicat: Dt Ago 10, 2010 3:18 pm Assumpte:
Bo Diddley escrigué:
estaria bé reubicar el lloc de punxamenta oposadament a la barra.
Comparteixo l'opinió
Bo Diddley escrigué:
Lo tema dels Vj, és una molt bona idea que pot donar valor afegit a la festa. Ara cal buscar a gent.
Mira per on, el lloc per al Vj podria ser l'actual lloc del dj, projectant just a dalt d'on estaria el dj (al entrar a la dreta cara la barra), buscant la manera que la projecció es pugui veure tant si estàs dins del local com fora (tenint en compte que hi ha vidre, sería cosa fàcil)
O....un altra opció, la projecció just a la paret en front de la barra, i el dj a la paret que queda a mà dreta al entrar, lo que centraria tota l'atenció en la cantonada oposada a la que estàn els lavabos.
Ahh!!!, lo que sería "una bomba" es tenir la projecció en les 2 parets que donen a la terrassa....seria algo així com "mu profesional"
_________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Les videoprojeccions estes o com se digue, no m'agraden o sento, resta importància al grup, artista o en este cas al "Dj", he anat a concerts on hi han videoprojeccions d'estes i me quedat bocabadat mirant la pantalla sense donar-li importància a l'event que he vingut a vere.
No se si m'explico.
A part, s'esta parlant del local on s'han fet les ultimes festes de Dj's rapitencs ara conegut com a WE ARE NOT DJ's sense saber si l'any que ve és farà allí, suposo que el pes del nostre admirat ByJota i la seva influència ens portarà un altre cop allí.
Com ho veieu lo tema de fer un logo que mos identifique,estaria be i aixi poder fer samarretes i lluirles .
Jo soc dels que tambe ara penso que espera tot un any per la festa es molt llarg i ja que al hivern es va fer la cosa de la canya i lo bocata perque no lo colectiu we are not dj,s encetes un format de tots los divendres o dissabtes del mes de ....... anar a punxar dos tios diferents en la mateixa sessio .
Ho dic perque dels moments durant temps que ho e passat millor posant musica era quan en miguel ho feiem alguna vegada.
Vinga que tinc ganes de veure ( es un dir ) un MOYA-CAMBALACHE en UNA GIRL DE LES COMANDO TETA
A Vore tahiti si la cosa va be ja direm "Que va ser idea meua" va no sigues com un crio i aporta lo teu granet .Intentem ara o mai fer un colectiu en lo que podrem anar mes lluny que mai.
l'altre dia vam estar parlant am J de fer un programet de radio, la idea seria que cada programa anés un de natros.
Respecte a lo que diu J, es veritat que l'hivenr es fa massa llarg i fer una sessió de dos en dos es molt bona.
respecte al concert de Cambalache donar-vos les gràcies a tots per l'interés que tenieu i agrair al Xicago el seu interés, però per problemes extenrs no ha pogut ser.
Publicat: Dj Ago 19, 2010 10:49 am Assumpte:
Hi!
Bona la idea del meu amic.
Jo penso que com a logo podria funcionar el de la chapeta que es va repartir, no? Encara que podríem obrir la veda i veure si la gent s'anima aportant idees (altruístament, sempre).
M'encanta la idea de fer un col·lectiu, gent que sense cap més compromís que la música per la música estigue disposada a passar unes bones tardes-nits (o perquè no, migdies) en favor d'una espècie d'amateurisme compromés.
El primer que hauríem de fer és preguntar qui vol formar part d'aquest col·lectiu. O sigue, qui vol fromar part del col·lectiu? Aneu deixant les vostres dades (com a mínim nom artístic i estil de música).
En segon lloc, hauríem de buscar més aliats. Lo Xicago està bé, però tots sabem que a la Ràpita hi han més bars que llibreries. Així que aneu proposant, que recullo i ordeno.
Wenas gent, jo estic totalment disposat a ajudar en lo que sigue per a que aquesta idea del col·lectiu anes cap avant i poder continuar fen coses per a poder xalar tots junts.
El que auriem de fer crec que es dir els que estariem disposats i intentar comentarlosu als que no estan al foro i que aiguen participat en la festa o als que no estan tan actius al foro (jo el primer).
Lo del nom i l'estil esta be diru tot i que sempre podria donar algun que altre joc diferent el fet de poder canviar de nom o d'estil la mateixa persona...ala llarga el que ha de pesar es el nom del col·lectiu no?(es un petita opinio). Igualment dixo el meu nom i mes o menos l'estil que em sol agradar mes.
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2Següent
Pàgina 1 de 2
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum