| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 5:33 pm Assumpte: |
|
|
| Ira Kaplan escrigué: |
L'ultima del concert de Barcelona va ser Carry The Zero del Keep It Like A Secret, no fa falta que te digue quina és. De l'últim només van tocar Goin' Against Your Mind. A on sí que van tocar Conventional Wisdom va ser a Madrid (malparitsdemerda).
Records Boo. |
+1, Ira. Dubtava entre les dos. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dt Nov 04, 2008 10:15 pm Assumpte: |
|
|
bo didley digue:
Per cert: tu no has vist mai a una banda com Built To Spill. (I no, no val que me la compares en Loquillo a Santa Bàrbara i coses d'estes....)
jo per desgracia no eh pogut vore a built to spill,ke penso que es una bona banda.pero de aixo a dir que no se ke collons son deu,alerta xerta,per que com tu be saps DESGRACIADAMENT.Tu tambe com jo, al continent australia hi ha uns paios ke ho deuen fer tant be com los teus estimats BUILT TO SPILL I NO ENS ENTERAREM. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Nov 05, 2008 2:55 pm Assumpte: |
|
|
| byjota escrigué: |
bo didley digue:
Per cert: tu no has vist mai a una banda com Built To Spill. (I no, no val que me la compares en Loquillo a Santa Bàrbara i coses d'estes....)
jo per desgracia no eh pogut vore a built to spill,ke penso que es una bona banda.pero de aixo a dir que no se ke collons son deu,alerta xerta,per que com tu be saps DESGRACIADAMENT.Tu tambe com jo, al continent australia hi ha uns paios ke ho deuen fer tant be com los teus estimats BUILT TO SPILL I NO ENS ENTERAREM. |
No me subestimes..... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 156
|
Publicat: Dc Nov 05, 2008 4:56 pm Assumpte: |
|
|
bo didley digue:
Jo sincerament tampoc coneixo a esta banda Australiana o Sueca, però a qui sí coneixo és a Built To Spill, i te puc dir que pa mi Dough també és un DEU (personal, claro. Jo en tinc molts). Així mateix tu també tindras els teus.
Salutacions _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dj Nov 06, 2008 5:54 pm Assumpte: |
|
|
| ByJota ja tas triat be la foto ke pareixes Risto Mejide critican tot |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dj Nov 06, 2008 10:31 pm Assumpte: |
|
|
veig ke aneu a cap sord,desgraciadament jo soc dels ke pensa ke tot esta inventat,pero segueixo mirant i sobretot escoltant tota la musica ke puc.i moltes pero ke moltes vegades trobo mes coses iguals ke coses interessants,perke ok computer de radiohead es al meu gust brutal i tot lo de radiohead depres es pura merda.i aixi moltes bandes de les cuals a mi se ma fotut la pell de gallina i passats los anys ho veus de una altra manera i no en calia tant.KE SI KE VAU ASSISTIR A UN DLS CONCERTS DE LA VOSTRA VIDA.MEL DE ROME I OLE I JO EM VAIG ALEGRAR PERKE A LA FI SOU COM FILLS MEUS I JO KE EN AIXO SI KE VOS GUANYO (edad ) a mi tambe estes coses ja man passat.ah amic bo didley jo tambe he vist bandes molt bones AL KGB FA MOLTS D,ANYS UNA BANDA KE MAN DIT KE T.AGRADA...............si ja saps de ki parlo
bona nit,gitevos i tapevos |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Nov 10, 2008 8:52 am Assumpte: |
|
|
veig ke aneu a cap sord,desgraciadament jo soc dels ke pensa ke tot esta inventat,pero segueixo mirant i sobretot escoltant tota la musica ke puc.i moltes pero ke moltes vegades trobo mes coses iguals ke coses interessants,perke ok computer de radiohead es al meu gust brutal i tot lo de radiohead depres es pura merda.i aixi moltes bandes de les cuals a mi se ma fotut la pell de gallina i passats los anys ho veus de una altra manera i no en calia tant.KE SI KE VAU ASSISTIR A UN DLS CONCERTS DE LA VOSTRA VIDA.MEL DE ROME I OLE I JO EM VAIG ALEGRAR PERKE A LA FI SOU COM FILLS MEUS I JO KE EN AIXO SI KE VOS GUANYO (edad ) a mi tambe estes coses ja man passat.ah amic bo didley jo tambe he vist bandes molt bones AL KGB FA MOLTS D,ANYS UNA BANDA KE MAN DIT KE T.AGRADA...............si ja saps de ki parlo
bona nit,gitevos i tapevos |
Per això tens més anys que jo, no?  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Ds Mar 21, 2009 6:23 pm Assumpte: |
|
|
Pos que no vaig a veure a Manos de Topo a TGN i me trobo que el cantant és de La Ràpita?
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Abr 11, 2009 12:13 pm Assumpte: |
|
|
Ei, no res, que ahir vaig anar a La Dutxa a vore uns concerts d'una gent de Màlaga: NOTES TO MYSELF i ALLFITS. Sempre amb el dubte al cos quan veus que l'etiqueta que els hi penjen és la de "indie", em vaig allargar.
El resultat va ser molt bo, els primers practicaven una espècie de post-rock a la Explosions in the Sky, encara que també tenien un ramallasso shoegaze que els hi anava de categoria. Cançons instrumentals llargues, amb reminiscències dels 90 (Ride i Radiohead, més que res). Una banda amb personalitat, plena de ruido i ben engranada (bateria, dues guitarres, baix, 2 Korgs i un kit de percussió auxiliar). Prenc referència.
Els segons em van agradar una mica més, segurament per la immediatesa que suposa el fet d'estar veient a un power-trio (baixista, baterista i guitarra) tocant, amb un volum més que considerable, cançons que s'emparentaven també amb el rock i post-rock de tall més clàssic i també alguns tocs de shoegaze (i es que l'ombra de bandes com Ride, Chapterhouse o Slowdive és molt allargada!), una mica menys contemplatius que els primers.
O sigue, que s'ha d'anar seguint la pista. Com diria Laporta: Al loro! Que nostamos tanmal! _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Mai 07, 2009 11:22 am Assumpte: |
|
|
Dimecres 6 de Maig de 2009
Andres Calamaro al Auditori de Barcelona
Primer que res que ni es la meua predileccio ni suposo que u sera, pero suposo que algu del foro li pugue interesar.
Vaig fer-hi cap perque soc un home que no sap di que no a res. Pero una vegada alli vaig estar comodo i tot, asentat i distret.
Va presentar l'ultim disc que es un recopilatori, aixi k va tocar "grandes exitos" i cla per al fans es una cosa que no falla mai, a mi si Los Planetas mesen fet lo mateix men esa anat a casa bokeijant
Aixi entenc la gran coneccio de Andres amb el seu entregat public. en conclusio un concert distret.
Dir que va tocar tres cançons de Los Rodriguez i de k no me va fer falta veri el futbol ja k la gent va esclatar amb el Gol de Iniesta .
Dos hores i mitja de concert distret para mi perfecte para tots els demes public k omplia l'auditori.
Ara no toca concert fins el dia 28 de Maig a les 18:15 al Primavera  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dj Mai 07, 2009 1:45 pm Assumpte: |
|
|
què guay. quina enveja  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dj Mai 07, 2009 4:08 pm Assumpte: |
|
|
M'estas dient que Calamaro va tocar ahir a Barcelona???? Sóc un put... ignorant, no en tenia ni idea, per cert dir que va ser distret és bastant insultant, digues que va ser un desastre o genial, però distret.... no se...  _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Mai 07, 2009 8:59 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
M'estas dient que Calamaro va tocar ahir a Barcelona???? Sóc un put... ignorant, no en tenia ni idea, per cert dir que va ser distret és bastant insultant, digues que va ser un desastre o genial, però distret.... no se...  |
Es k a mi realment no me mola molt pero vist lo k dia la gent diria k la tonica es k va ser genial |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dj Mai 07, 2009 9:26 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
| M'estas dient que Calamaro va tocar ahir a Barcelona???? |
Jo ho sabía, però m'era impossible anar...
Soulwax, haguessem fet l'impossible per anar, eh?  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Ds Mai 09, 2009 12:00 am Assumpte: |
|
|
acabo d'arribar del café del port.
no sé qui era.
no vull ser insultant:
almenys ell tocava, cosa que molts no fem.
però...ha sigut...
uff...
he dit que no volia ser insultant.
així que millor callo.
nois, hem de fer aquesta associació.
el món ens necessita. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|