| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dc Gen 07, 2009 9:06 am Assumpte: THE ART OF PAINTING |
|
|
Vale, va, después de la discussió mantinguda per alguns membres (i miembras, com diria la ministra Aído) d'este sant foro la vesprada de Reis, us deixo unes imatges del grandíssim Jackson Pollock, per tal que feu una genuflexió obligada per admirar la seva obra. Aquí van:
Convergence, 1952
Per al meu gust, una de les seves millors obres.
Aquí, l'artista en acció:
Aquest també m'agrada molt:
Number #1, 1948
I aquí teniu l'obra amb el preu de subhasta més alt de tots els temps, ni més ni menys que 140 milions de dolars:
Number #5, 1948
Bé, espero que aquest post serveixi per que anem deixant pintures excepcionals i en puguem admirar la seva bellesa. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Gen 07, 2009 2:12 pm Assumpte: |
|
|
Un quadre que em va impresionar quan vaig visitar el Museu Van Gogh de Amsterdam:
Camp de blat amb corbs
Dies després de pintar aquest quadre Vincent van Gogh es va pegar un tret dins un camp de blat, va morir al dia següent. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Gen 07, 2009 3:13 pm Assumpte: |
|
|
| Iceberg escrigué: |
| Maurits Cornelis Escher |
Fa uns anys va estar exposat a La Caixa, a Tarragona, vas anar?, jo sí i la veritat que estava molt guai!
Ahh, sobre la conversa de la que parla Bo.
Aquí un pintor que m'agrada especialment, Gerard Richter
Ell pinta això:
Però per si surt algun espabilat en lo "això jo també ho faig", llavors et fa això per a que veigues que ets a anys llum:
Qualsevol pot apreciar aquests últims, però no tothom està preparat per apreciar el primers (falta cultivar), ja sabeu que la cultura (i la vida) com més cultivats més la podrem disfrutar. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dc Gen 07, 2009 4:35 pm Assumpte: |
|
|
Happy crec que vam anar junts a l'exposicio de Tarragona, i sino va ser aixi, jo tb vaig anar a Caixa Forum i em va agradar molt...
Que conste que jo no tinc res en contra de Jackson Pollock, i m'agrada el seu art, i sobre el pintor que dius tu Gerard Richter no el coneixia, veig que a vegades fa com Dalí i pinta com si fos una fotografia.
Un que m'agrada molt es l'enigmatic artista urba que baix el pseudonim Banksy va pintant les ciutats:
Policies Besant-se
Home Despullat
Recordar que va penjar una pintura seva al Museu Tate Gallery de Londres i al MoMA de NY
I que va boicotejar el primer disc de Paris Hilton entre altres "gamberrades" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Gen 08, 2009 11:37 am Assumpte: |
|
|
Home, suposo que tots els seguidors de Sonic Youth coneixeran perfectament l'obra de Richter, no? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Gen 08, 2009 6:14 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Home, suposo que tots els seguidors de Sonic Youth coneixeran perfectament l'obra de Richter, no? |
No cregues, potser van pensar que era una foto.
Lo tio domina:
I Iceberg, m'extranya que no el coneguis, és una referència prou important, tan sols cal dir que és el pintor viu més car del món. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 1:25 pm Assumpte: |
|
|
Avui us deixo una mostra d'un dels pintors surrealistes que més m'agraden i del qual he estat gaudint més últimament :
RENÉ MAGRITTE
Golconda, 1953
i un altre de propina:
La memòria, 1947 _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dl Feb 23, 2009 3:05 am Assumpte: |
|
|
Vaig a fer la meva petita aportació:
Un tio que sempre m'ha intrigat...
Francis Bacon
El papa Inocencio X de Velázquez
Head I _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dj Feb 26, 2009 1:22 am Assumpte: |
|
|
| Iceberg escrigué: |
Maurits Cornelis Escher
|
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|