| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Set 03, 2008 9:40 am Assumpte: Fabio al Barranc |
|
|
| Tahiti 80 escrigué: |
Bo Diddley vols dir ke fabio no va repetir cap canço en tot lo concert, lo millor de la nit la sessio postconcert. va ke ara mateix estic escoltant:
Doves - There goes the fear recuperant clasics, per cert la de niños mutantes asta molt be i la de Tachenko. bon nivell musical vec en la gent  |
| Bo Diddley escrigué: |
Però lo concert no va ser un bucle de la mateixa cançó durant 1:45 minuts??? jajajaja, és broma, me va agradar molt Fabio. Feia temps que no el veia en directe i el vaig notar molt més segur, i a més, penso que canta millor que mai. Se li pot dir que a vegades sona bastant pla i que li falten matissos en directe, però té cançons pròpies que estan molt bé, en melodies molt xules.
Aixó si, les versions que va fer (menos 1) no li fan justicia a un paio en la per-suposada cultura musical que té. A vegades trobo a faltar que esta gent no arriega lo suficient. |
Bueno, la veritat que no vaig estar al últim concert de Fabio, pero altres vegades que l'he vist sí m'ha agradat (per exemple al Club Nautic el 29 de juny), respecte si arriesga o no, crec que depenent del marc i del públic, arriesga més o no...Per cert, a carrec de qui va córrer la sessió de després?
Per als que us pregunteu on estava jo el dissabte, doncs al Xicago disfrutant d'una sessió on no van faltar Ocean Color Scene, Pulp, Hefner, Depeche Mode, Strokes, Magic Numbers...i tot els clàssics que et fan passar un bon rato!!! ahh!!, i fins a les 4 que no està gens malament. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dc Set 03, 2008 5:16 pm Assumpte: |
|
|
Ja podries possar los dies que punxa tangermà!!!
Serà qüestió d'anar a fer una copa i escoltar bona música.....al xicago..... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Set 03, 2008 5:27 pm Assumpte: |
|
|
Per cert...no entenc això:
| Cita: |
Bueno, la veritat que no vaig estar al últim concert de Fabio, pero altres vegades que l'he vist sí m'ha agradat (per exemple al Club Nautic el 29 de juny), respecte si arriesga o no, crec que depenent del marc i del públic, arriesga més o no...Per cert, a carrec de qui va córrer la sessió de després?
|
Me pensava que, a n'estes altures, això ja estava superat. Pensar que pots tocar d'una manera o d'una altra depenent del tipo de públic o el lloc on toques no em sembla un bon criteri, ans al contrari, em sembla una falta molt gran de principis i integritat com a artista. Pensa que estem parlant d'un artista local, i que se l'hauria de valorar per totes les aportacions que pugues fer ell, per comportar-se tal i com és, independentment del públic o marc on toque, perquè l'important és la seva proximitat.
Entenc que pot arribar un cert punt on tingues que cuidar la teua clientela, que tingues l'obligació de tocar les mateixes cançons i de la mateixa manera, perquè si no ho fas així, deixes de ser algú per a ells. I en definitiva només tens a ells, si segueixes aquest camí, perquè no t'has esforçat en fer variar un discurs que pugue atreure a més gent (però això ja és un altre tema).
No vull fotre més lo rollo, Fabio m'agrada, és un artista i millor persona, però això no trau a que pugués arriesgar més.
He dicho. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Set 03, 2008 6:15 pm Assumpte: |
|
|
| té cançons pròpies que estan molt bé, en melodies molt xules. |
Sí
| Aixó si, les versions que va fer (menos 1) no li fan justicia |
Encara que veig que no hi ha ganes de seguir donant voltes al tema, la veritat que m'ha quedat certa curiositat per saber quines van ser les versions.
Tahiti 80 o Bo Diddley les podeu postejar? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Set 03, 2008 7:48 pm Assumpte: |
|
|
Que jo recorde, així de botepronto:
Information society
Abba
Lou reed (se salva)
i me sembla que ne va fer una altra, rollo vuitantes, que no recordo.
No es que estiguen malament, són grans cançons, però li trobo a faltar una mica més de risc. Versionar a Abba al segle XXI, pos que vols que te digue, per boníssima que sigue la cançó (Dancing Queen) _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dj Set 04, 2008 12:11 am Assumpte: |
|
|
la ke te keda es una ke va fer rollo maxipop, la sessio de despres va correr a carrec de Bo Diddley. I love idj de numark  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Set 04, 2008 8:32 am Assumpte: |
|
|
La idj de numark és lo millor invent del segle XXI!!!, però la idj 2 trobo que encara és millor!
per cert, tornant a voltes en lo concert de Fabio....va tocar una cançó que me recordava moltíssim al Perry Blake del Still Life. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Set 04, 2008 4:16 pm Assumpte: |
|
|
| com pot donar para tant lo concert de Fabio, en la idj2 pot punxar asta dj balague |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Set 04, 2008 4:22 pm Assumpte: |
|
|
Ja podries possar los dies que punxa tangermà!!!
Serà qüestió d'anar a fer una copa i escoltar bona música.....al xicago..... |
Divendres i Dissabtes, Setembre 2008 _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Set 04, 2008 7:52 pm Assumpte: |
|
|
| haurieu de crear un post en sessions on los habitants desamparats del way puguen anar a gaudir i sentir bona musica |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 6:43 am Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
| Divendres i Dissabtes, Setembre 2008 |
i al 2009?
quin plaer llegir aquest post passat després d'haver sentit tan bones crítiques del concert de Fabio d'aquest divendres 12 de juny. significa progrés, consolidar-se,...i anar recollint fruits que, pel que em sembla, ja li toca i se'ls té ben guanyats.
personalment no vaig poder atendre a gran cosa, però el que podia anar agafant al vol he de dir que em va impactar en positiu i que espero poder veure-'l aviat tocant de nou i dedicar-li tota l'atenció. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|