| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dv Des 26, 2008 2:31 am Assumpte: Pushing daisies (Criando Malvas) |
|
|
Estic ansiós per començar a veure Pushing daisies...
Hi han dos temporades, i corren rumors de cancel.lació, però no se com anirá, ja que els molts fans de la sèrie están que trinen.Diuen que és una mescla entre Amelie i Tim Burton (semi-dios). Pinta molt be...ja verem.
La història és prou original(i bastant macabra, la veritat). _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Ds Des 27, 2008 3:00 pm Assumpte: |
|
|
Bé, ja he pogut veure els dos primers episòdis d'aquesta série i he decidit que la continuaré mirant.
M'ha agradat l'estética i realment m'ha recordat al Tim Burton de Big Fish o de Eduardo Manostijeras (les escenes rodades al poble, no a la casa de Edward) , la música és molt pareguda a les b.s.o. creades per Danny Elfman; també recorda a Amelie Poulin, però més que res per la seva veu en off que explica tot tipus de detalls.
Tot i ser una mica innocent i lleugera en les seves històries, és bastant recomanable ja que és agradable de veure i et passen els capítuls volant, a més de tenir un humor bastant negre a causa del tema central (la mort). _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Ds Gen 17, 2009 6:40 pm Assumpte: |
|
|
Jo he començat aquesta setmana a mirar-la, l'historia es surrealista total, i els personatges estan paranoics.
Lo millor; la posta en escena, com diu Sr Sömmer, recorda molt a Tim Burton i Amelie, pero tambe a estetica o paisatges digitals, fets en ordenador.
Lo pitjor; la veu en off, potser es la gracia de la serie, pero es fa pesada tant de dir els anys, mesos, dies i hores de cada personatge.
De moment nomes he vist 3 capitols de 9 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|